Afgehandeld Verdwenen bericht

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.311
Locatie
hete kolen
Ik zie in het nieuwsoverzicht een topic over de zojuist aangekondigde JD-08.
Nu heb ik vanochtend een soortgelijk bericht geplaatst over hetzelfde onderwerp.
Ik heb deze ook even in het overzicht zien staan, maar was al snel weer verdwenen.

Enige tijd geleden is dat ook al een keer gebeurd.
Ik maakte er toen niet veel van, maar vraag me af of ik iets verkeerd doe of er iets anders aan de hand is.
 
Sinds maart van dit jaar gaan we iets anders om met nieuwsberichten dan we tot dat moment gedaan hebben. Nieuwsberichten komen in de moderatie queue te staan en worden dan door een moderator handmatig al dan niet goed gekeurd. Een nieuwsbericht wordt goedgekeurd als het aan een aantal minimum eisen voldoet. Hieronder kun je terugvinden welke dat zijn.


Als een bericht niet aan de criteria voldoet, kan het niet worden geplaatst. In enkele gevallen kan een moderator het bericht eenvoudig bewerken waardoor het alsnog kan worden geplaatst. In jouw specifieke geval is het bericht een keer door jou gepost en kort daarop nog een keer door een ander lid. De tweede versie hoefde niet bewerkt te worden. Dus hoewel jij je nieuwsbericht eerder had gepost, hebben we de keuze gemaakt het tweede bericht te plaatsen.
 
@Dr van Lansberg was me net voor :D

Dat je jouw bericht in het overzicht hebt zien staan, zou eigenlijk niet moeten gebeuren. Ik zal even uitzoeken hoe dat mogelijk is.
 
Dank voor de uitleg.
Het gaat me overigens niet om eerder of primeur of iets dergelijks, maar vond het vreemd dat het eerst niet te zien was, later weer wel en weer even later weer weg.

Maar goed, het is nu uitgelegd, dus ik weet het voor een volgende keer.
 
Back
Top