Zoek Studio desk

Ik weet niet hoe je de tafel wil gebruiken, maar probeer missschien even uit hoe je de hoogtes wil hebben. Door een schuif onderaan wordt beenruimte onder de tafel beperkt, en je kan wel heel laag op je stoel gaan zitten of tafelblad hoger zetten, maar je moet eigenlijk de afstand tussen tafelblad en je benen groter maken, zodat je dikwijls erop uitkomt dat je je armen hoger laat rusten dan wat comfortabel aanvoelt...Ik heb uiteindelijk mijn midi clavier op een verrolbare stand gezet. Maar iedereen heeft wat andere maten natuurlijk ;-).
 
Bekijk bijlage 3814132
Dit heb ik gevonden op Amazon, gezien op een YT filmpje(bedankt Monfrooij),is op massief eiken blad, wat heel belangrijk is de kwaliteit van de schroeven en hoe je ze inbrengt in de plaat.

Of gewoon 2 extra platen/balkjes waar je ze op vast bout en deze weer met MEER dan 4 schroeven vastzetten onder het werkblad. Ik weet niet hoe dik het werkblad is?? Maar ik zou een keyboard van pak 'm beet 15kg, waar je ook nogeens kracht op uit gaat oefenen dmv bespelen niet rechtstreeks borgen met slechts 4 (spaanplaat) schroeven. Ze zullen in een muur of in een plank die verticaal staat wel een behoorlijke draagkracht hebben.. maar dit is een axiale belasting.. net zoiets als bij schroeven in een plafond.
 
Laatst gewijzigd:
Of gewoon 2 extra platen/balkjes waar je ze op vast bout en deze weer met MEER dan 4 schroeven vastzetten onder het werkblad. Ik weet niet hoe dik het werkblad is?? Maar ik zou een keyboard van pak 'm beet 15kg, waar je ook nogeens kracht op uit gaat oefenen dmv bespelen niet rechtstreeks borgen met slechts 4 (spaanplaat) schroeven. Ze zullen in een muur of in een plank die verticaal staat wel een behoorlijke draagkracht hebben.. maar dit is een axiale belasting.. net zoiets als bij schroeven in een plafond.
Ja, da's een probleem en zeker met niet-massieve tafels.
Ik zou om dat zo goed mogelijk toch voor elkaar te krijgen een massieve tweedehandse eettafel kopen van bijv eiken, beuken of zoiets, die haal je op voor heel weinig van mp.
 
Laatst gewijzigd:
Dit is het geworden een eiken tafel en onderstel op maat laten maken en toetsen drawer(frmseat heavy duty).
Kostprijs 650 euro.Misschien tweedehands voor een appel en een ei iets gelijkaardigs te krijgen, maar dit is volledig naar mijn smaak en grootte.2 jaar niet op vakantie geweest door de corona, dus dat uitgespaarde geld kan er wel ingestoken worden!
51-NXkFOJGL._AC_SL1000_.jpg

Christinesmoments-66.jpg
 

Attachments

  • Christinesmoments-66.jpg
    Christinesmoments-66.jpg
    262,5 KB · Bekeken: 109
Bekijk bijlage 3814132
Dit heb ik gevonden op Amazon, gezien op een YT filmpje(bedankt Monfrooij),is op massief eiken blad, wat heel belangrijk is de kwaliteit van de schroeven en hoe je ze inbrengt in de plaat.
 
Gast... Ik probeer alleen te helpen. Denk ff na svp.
Ik heb idd niet heel het draadje doorgelezen.
Veel succes met de tafel.
Bedankt en alle help is welkom natuurlijk, maar dat was het eerste waaraan ik dacht, daarom heb ik een tafel op maat laten maken.
 
Back
Top