Thomann flikt me al 2 keer

Ik heb de kabels niet afgehaald. Ze zijn teruggestuurd naar Thomann. Ik kreeg een vraag of ik ze wou. Heb bevestigd en gevraagd of ze een andere courier konden nemen.
groot was mijn plezier om vandaag te lezen dat ze onderweg zijn met DHL (bpost regelt dat)
<3 Thomann.
 
Ik heb de kabels niet afgehaald. Ze zijn teruggestuurd naar Thomann. Ik kreeg een vraag of ik ze wou. Heb bevestigd en gevraagd of ze een andere courier konden nemen.
groot was mijn plezier om vandaag te lezen dat ze onderweg zijn met DHL (bpost regelt dat)
<3 Thomann.
Top. Ik ben benieuwd of DHL je beter bevalt.
Toen ik een x klaagde bij ze over UPS meldden ze dat DHL minder goed presteert volgens hun klanten (of mss gewoon goedkoper is.....)
 
Bpost levert dat gewoon in mijn handen - DHL doet samen met Bpost. En met kabels mogen ze gerust gooien.
 
Dat gooien is in mijn ervaring een probleem van 10 jaar geleden. Tegenwoordig komen de pakjes mooi met rechte hoeken aan.
 
ik hoor het pakje hier altijd op de grond (en tegen de deur) vallen en 2 seconden later de bel. 3 seonden later een auto die start. Hond schrikt er altijd van. Als ze die mensen wat beter betalen hoeft al dat gestress niet maar ja, wat verander ik er aan.
 
De hond blaft niet. En dat is heerlijk tijdens mijn dagrust na nachttaak...
 
Vandaag mijn eerste negatieve ervaring met UPS. Pakket van Thomann zou zijn afgeleverd aan de voordeur, net twee minuten voordat ik op de website keek naar de tracking-info. Ik zat gewoon te werken in de woonkamer met zicht op de straatkant. Buurvrouw heeft ook geen UPS-auto in de straat gezien. Meteen gemeld bij Thomann. Benieuwd hoe dit wordt afgehandeld.
 
ik heb mijn latere bestelling opnieuw via bpost gehad. Dus ik ben hoopvol dat thomann dat genoteerd heeft in mijn profiel of zo :D
 
Ik heb letterlijk net van ups een pakket binnen gekregen van Thomann. Zelf nooit ellende gehad, misschien anders aan gaan geven?
 
Ik heb letterlijk net van ups een pakket binnen gekregen van Thomann. Zelf nooit ellende gehad, misschien anders aan gaan geven?
Hier is UPS veranderd (mogelijk ook elders in NL) van een 'vrije' rit naar één met een vaste route.
Daardoor hebben ze i.i.g. iets betere vensters waarin ze zouden moeten komen.
En ook minder gejaag (heb ik het idee).
Maar ik heb nog altijd (bij ons dan) het liefst PostNL.
Die hebben hier vaste bezorgers die ik ken en die weten wat we wel en niet handig vinden.
 
Vandaag mijn eerste negatieve ervaring met UPS. Pakket van Thomann zou zijn afgeleverd aan de voordeur, net twee minuten voordat ik op de website keek naar de tracking-info. Ik zat gewoon te werken in de woonkamer met zicht op de straatkant. Buurvrouw heeft ook geen UPS-auto in de straat gezien. Meteen gemeld bij Thomann. Benieuwd hoe dit wordt afgehandeld.
Dat geintje had ik exact hetzelfde eerder deze week!
Ik kon die middag ophalen bij een Access point van UPS stond in de app.
Een briefje in de bus was er (logischerwijs) niet.
Gelukkig vroeg de persoon van het Access point daar ook helemaal niet naar, evenmin als naar mijn legitimatie.

Van die Access Points word ik ook niet echt vrolijk zullen we maar zeggen.
 
Vandaag mijn eerste negatieve ervaring met UPS.
Dat geintje had ik exact hetzelfde eerder deze week!

Meestal gaat het goed, maar met alle vervoerders wel 'ns een probleempje gehad. Behalve UPS, zou jammer zijn als die nu ook met dit soort grappen begint. Vreemd dat ze zomaar een pakket afleveren bij een Access Point zodat je er zelf achteraan moet. @ishi ; Benieuwd hoe dit afloopt.
 
Ja fijn die Access points, altijd aan de andere kant van de stad of nog verder op een duister industrieterrein. Access noemen ze dat.

Even gekeken waar die hier in de buurt zit, als UPS dit geintje een keer uithaalt: 22km rijden, heen en terug.
 
Hier zitten er twee min of meer in de buurt.
De ene waar ik vorige maand een pakje moest afhalen is een lokale shoarmatent.
Het rek met de UPS pakketten bevind zich gewoon in de publieksruimte, geen personeel (stond buiten te roken en appen), dus je kunt een willekeurig pakje meenemen als je dat zou willen. De op UPS vermelde openingstijden klopten niet, dus ook nog een keer voor niets langs geweest.

De ander waar ik het laatste pakje op moest halen was een soort huiskamer. Op de deur stond een mobiel nummer dat je kon bellen.
Vijf minuten later stond er een strontchagrijnige man die dus zonder verdere verificatie of identificatie je pakje in je handen duwde.
Het geheel maakte op mij de indruk dat ik met 2 kilo cocaïne onder mijn arm wegliep i.p.v. de door mij bestelde artikelen.

Meestal gaat het goed, maar met alle vervoerders wel 'ns een probleempje gehad. Behalve UPS, zou jammer zijn als die nu ook met dit soort grappen begint. Vreemd dat ze zomaar een pakket afleveren bij een Access Point zodat je er zelf achteraan moet.

Ja, mijn ervaringen met UPS waren tot nu toe ook louter positief. Het is echt echts van het laatste halfjaar.
Na mijn ervaring met het eerste Access Point moest ik een synth terugsturen naar Thomann.
Van ellende maar naar de dichtstbijzijnde UPS center gereden. No way dat ik bij zo'n Access Point een Synth inlever.
 
Het geheel maakte op mij de indruk dat ik met 2 kilo cocaïne onder mijn arm wegliep

LOL :D Ja, als dat je Access Point is zou ik daar ook niet iets willen inleveren. Zo'n rek met pakketten in de publieksruimte heeft een PostNL-punt hier in de lokale supermarkt ook, komt dus vaker voor. Voor PostNL ga ik naar een kapper een eindje verderop, die doet het beter, wat dat betreft.
 
Weet je, ik heb wel'ns eerder bedacht dat ze gewoon een minimum tarief moeten hanteren voor allemaal want nu worden die mensen allemaal uitgeknepen om maar te kunnen concurreren.
Als elk pakket daardoor bijv 2 kwartjes duurder wordt maar dan wel minimum eisen qua bezorging dan zou ik dat geen enkel probleem vinden, beter dan al dat gezeik.
 
Vandaag goede ervaring met UPS gehad.

In het verleden ook wel eens gehad dat ze er geen zin in hadden en alles rechtstreeks naar een access point ging. Maar ik weet niet meer zeker of dat UPS of andere (DHL?) was.
 
Dat geintje had ik exact hetzelfde eerder deze week!
Ik kon die middag ophalen bij een Access point van UPS stond in de app.
Een briefje in de bus was er (logischerwijs) niet.
Gelukkig vroeg de persoon van het Access point daar ook helemaal niet naar, evenmin als naar mijn legitimatie.

Van die Access Points word ik ook niet echt vrolijk zullen we maar zeggen.
Exact dit ook al 2x gehad afgelopen 2wkn met UPS en Thomann
Was gewoon in de kamer, die lul belt geeneens aan. briefje door de deur en weer weg. even later mailtje, kom het na vieren maar halen bij afhaal punt
Lijkt wel of ze de instructie hebben gekregen, niet wachten aan de deur, maar hup weg, wees dan een vent en dump het dan gelijk bij het afvalpunt. Hij staat voor m'n f#cking deur notabene.
 
Back
Top