Ik ben n̶i̶e̶u̶w̶ oud hier

Knop

Stamgast
Lid sinds
8 Maart 2011
Berichten
420
Locatie
ja
Hoi. Ben helemaal niet nieuw hier, maar voorstellen zou wel eens goed kunnen zijn na zoveel jaar..

Ben ooit begonnen nadat ik een cassettebandje met Amiga-muziek in handen kreeg. Ik heb altijd al dat virus gehad dat ik alles zelf wilde maken, dus gelijk aan de slag gegaan met alles wat ik te pakken kon krijgen in die tijd. Een Amiga lukte toen niet (wist ik veel hoe, in de pre-internet tijd), maar PC's in overvloed.

Ik heb allerlei gear gehad en veel ook weer verkocht. Heb tegenwoordig ook minder tijd per "sessie", dus ik hou het simpel. Paar apparaten voor livejammen/geluiden maken, maar uiteindelijk wordt alles een sample bij mij. Renoise als hoofdzaak, af en toe een uitstap naar de oude "obsolete" soft-/hardware voor beperking = inspiratie.

Ik vind synthforum geweldig. Leuke community, ff weg van de waan van de dag, waar lekker vanalles wordt gemaakt.

Samengevat: hoi :D
 
Welkom! Ik kom ook uit de tijd van de Amiga (zelfs een tijd lang gebruikt). Welke muziekstijl(en) produceer je in?
 
Welkom! Ik kom ook uit de tijd van de Amiga (zelfs een tijd lang gebruikt). Welke muziekstijl(en) produceer je in?
Hoi 20hz. (Ben jij dé 20hz van het plaatje "Capricorn"?) Ik dacht altijd dat ik techno maakte, maar er komt een soort van automatisch altijd vrij veel variatie in mn muziek. Tegenwoordig zouden ze dat eclectic noemen denk ik. Ik hou het liever bij "House" maar als ik interessant wil doen, zeg ik "electronisch"
 
C4777FCC-515D-4033-8122-709AE0CFA5C6.jpeg
 
Hoi 20hz. (Ben jij dé 20hz van het plaatje "Capricorn"?) Ik dacht altijd dat ik techno maakte, maar er komt een soort van automatisch altijd vrij veel variatie in mn muziek. Tegenwoordig zouden ze dat eclectic noemen denk ik. Ik hou het liever bij "House" maar als ik interessant wil doen, zeg ik "electronisch"
Nee, ik ben niet die 20hz. Doet me wel meteen denken aan parkzicht en dergelijke feesten waar die werd gedraaid, dat dan wel.
 
Hoi. Ik kom ook uit de tijd van de Amiga. Niet dat ik 'm gebruikte voor muziek, maar ik deed er voornamelijk spelletjes op. Mijn zus en haar kinderen hadden er eentje. Ik zelf klooide wat aan met screamtracker, maar ik was er niet zo goed in.

De behoefte om iets met muziek te doen, heb ik ook altijd gehad. Als kind maakte ik mixen en remixen. Gewoon, altijd met muziek bezig.:-)
 
Welkom 🎄
 
Back
Top