Bax deceptie. Toraiz SP16 adapter

jawel dat kan die wel. heb je wel de nieuwste firmware?

Hmmm, tja, kheb de nieuwste,, die is al enkele jaren oud,,
midi out heeft ie, maar ik wil wel weten hoe ik met een ext keyboard noten kan in geven ipv de pads
 
Ik heb nog wel een extra Roland MC-80 voor je die eventueel weg mag. Oud spul maar wel met dubbele midi.

Ik ben ook klaar met Bax B-stock sinds ik een defect exemplaar van een Behringer Ultragain Pro DEQ-2496 heb gekocht. Dat was mijn eerste retourzending. Nooit excuses of wat dan ook gehad. Mijn conclusie was dat Bax de retourzendingen niet op hun werking controleert.
Ik heb de gok gewaagd en een nieuw apparaat besteld. Met korting. Dat was daardoor goedkoper dan de B-stock. De nieuwe Behringer werkt wel. Het nieuwe spul van Bax is tot nu toe dik in orde. Levertijden kunnen wel enorm oplopen. Daarom koop ik niets meer wat niet direct leverbaar is.

Ik heb het elders al gezegd. Voor het salaris dat Bax betaalt, ongeveer 10 euro bruto per uur, kun je niet veel verwachten. Thomann stunt niet maar heeft - naar mijn ervaring - het voorraad- en het relatiebeheer beter op orde. Verder zijn er natuurlijk ook nog fysieke muziekwinkels. Ik ben heel blij met de mijne, waar ik al zo'n twintig jaar klant ben. Ik koop er lang niet alles maar de relatie is alleen maar beter geworden.
Kan me Akikaze nog wel herinneren van eind jaren negentig bij de Alpha Centauri club in Huizen / Baarn. Daar mocht ik een keer `het licht doen.`
Tot nu toe heb ik geen problemen met Bax gehad.
Maar hun hebben gelukkig het beleid dat als het spul niet bevalt dat je je geld terug krijgt. Tenminste als je "braaf bent" en dat ging tot nu toe altijd nog.
Daarbij heb ik wel enkele miskopen gehad die -af-fabriek- al niet deugden. Maar gelukkig altijd keurig geholpen. En geld terug. En omdat ik er altijd zelf langs reed in Goes in Zeeland was dat geen probleem.
 
zowaar een goed aanbod gekregen na flink pushen. mag m terug sturen en krijg vanwege het gedoe (wachttijd adapter c.a 2 weken en onzeker..) een nieuwe voor het zelfde geld inc discount. mag gezegd worden dat ze dus kennelijk weer iets meer service gericht zijn? echter.. wel na flink doorzetten. vandaag de hele dag op dhl zitten wachten op een tijdslot waarbinnen ze m'n product zouden ophalen. mag je raden, dhl komt niet opdagen.
ik heb besloten het b-stock model na een verloren dag af te afgeven bij de vestiging in rotterdam. uiteraard na inplannen van een bezoek..
ging een medewerker me er alsnog hard op wijzen dat wat je op het plaatje ziet is wat je krijgt.. te bizar gewoon. ik die knakkert uitleggen dat ik m'n deal al had gemaakt met de service afdeling.. het was mij het baxje wel weer. nu het paasweekend er overheen laten gaan en hopen dat die nieuwe komt... dan maar iets langer wachten volgende keer en gewoon weer bij thoman.
Bij de voormalige Verspuy nu Bax Rotterdam doen ze altijd al wat moeilijker met omruilen e.d. Dan in Goes
 
Thomann kan er anders ook wat van, gisteren Erica Syntrx binnen gekregen heb voor een nieuwe betaald krijg ik een gebruikte, wat dan wel weer goed is dat je gelijk kan zien dat je niet krijgt waar je voor betaald hebt door hem gewoon los in een doos te pleuren, les voor mij gewoon gewoon zoals ik altijd deed bij de lokale zaak bestellen.
 
Ik wil ook zo’n sampler. Er staat er nu weer 1 als B-stock op de site van bax.

Er staat bij dat 1 of meerdere accessoires ontbreken. Maar om erachter te komen welke ontbreekt of ontbreken moet je kijken naar de foto’s. Bax, homie, op een foto kun je niet zien wat er niet is.

Ik trek dat echt heel slecht, mensen die hun werk slecht doen. Bijvoorbeeld een winkelier die niet de moeite neemt om even te beschrijven wat hij verkoopt.

Ik ga er maar van uit dat het om deze gaat, een adapter staat er niet op.
 
Ja welkom in de nieuwe wereld. "the age of des-information"
Het word steeds erger lijkt het met de online shops.
Lijkt erop dat ze niet bang zijn om wat klanten te verliezen.

Ik heb mijne via Musique Shop - Vos instruments de musique au meilleur prix, de reviews zeggen dat het een oplichters zaak is.
Dus ik verwachte er ook niet veel van. SP16 op hun site op vooraad, "direct leverbaar" ook na mijn aankoop.
Heb ze gemailed om te vragen waar mijn track & trace is. Antwoord: je order is naar de logistiek afdeling en word voorbereid.
Mijn order is 10 dagen oud.

Maar goed de prijs is goed en ik heb via paypal betaald dus ben veilig.
 
Ik wil ook zo’n sampler. Er staat er nu weer 1 als B-stock op de site van bax.

Er staat bij dat 1 of meerdere accessoires ontbreken. Maar om erachter te komen welke ontbreekt of ontbreken moet je kijken naar de foto’s. Bax, homie, op een foto kun je niet zien wat er niet is.

Ik trek dat echt heel slecht, mensen die hun werk slecht doen. Bijvoorbeeld een winkelier die niet de moeite neemt om even te beschrijven wat hij verkoopt.

Ik ga er maar van uit dat het om deze gaat, een adapter staat er niet op.
niet kopen! dat is hem!
 
Die foto's van Bax zijn trouwens ook echt ongelooflijk donker en vaag. Helpen niet bepaald om te controleren in welke staat iets nu echt is. En inderdaad, hoe kan ik nu ruiken wat er niét aanwezig is?
 
Die foto's van Bax zijn trouwens ook echt ongelooflijk donker en vaag. Helpen niet bepaald om te controleren in welke staat iets nu echt is. En inderdaad, hoe kan ik nu ruiken wat er niét aanwezig is?
haha ja bizar toch???
 
mijn toraiz feest is compleet. de nieuwe heeft het na 2 weken begeven.. booten doet hij niet meer.. firmware update mode doet hij ook niet meer... helemaal platgelegd. touchscreen blijft inactive.. niet te resetten dat ding.
 
That sucks, Heb je iets specifieks gedaan om hem zo te krijgen FW update of ssd format? Op spontaan van de een op de andere dag?
Dan weet ik wat ik niet moet proberen.
 
That sucks, Heb je iets specifieks gedaan om hem zo te krijgen FW update of ssd format? Op spontaan van de een op de andere dag?
Dan weet ik wat ik niet moet proberen.
hij hing ff tijdens een sample load. aan uit... boot mode pakt hij niet. eerst kwam hij er door, maar hele display gaat niet meer aan. bizar.. 2 weken kits bouwen.. weg
 
Zo, das klote, gaat die retour? Of omruilen ander examplaar? Heb niet veel klachten gehoord nog?
 
tja, da's de computer verbinden met de SP-16 USB poort, en onderaan in de prefs naar 'Storage device' switchen, en dan komt de SP-16 als HD tevoorschijn,

'effe pioneer support mailen' !!
 
wow.. echt heel erg triest dit. Ik zou echt alles op alles zetten om je werk en projects er nog uit te halen. Heb via Bax ooit mijn OP-1 ter reparatie aangeboden, was nog geen jaar oud. Ging naar een Duitse hersteller maar duurde maanden voordat ze met de melding kwamen dat ie zoek was geraakt ofzo. Echt zo slecht.. Hoop voor je dat dit beter mag aflopen..
 
Ja welkom in de nieuwe wereld. "the age of des-information"
Het word steeds erger lijkt het met de online shops.
Lijkt erop dat ze niet bang zijn om wat klanten te verliezen.

Ik heb mijne via Musique Shop - Vos instruments de musique au meilleur prix, de reviews zeggen dat het een oplichters zaak is.
Dus ik verwachte er ook niet veel van. SP16 op hun site op vooraad, "direct leverbaar" ook na mijn aankoop.
Heb ze gemailed om te vragen waar mijn track & trace is. Antwoord: je order is naar de logistiek afdeling en word voorbereid.
Mijn order is 10 dagen oud.

Maar goed de prijs is goed en ik heb via paypal betaald dus ben veilig.
Pas daarmee goed op met 'je bent veilig' kan zijn dat je een waardeloos iets opstuurd krijgt,als je dan een klacht indient bij paypal verzoekt de verkoper nadien het object terug te sturen,en dan beginnen de problemen om gelijk te krijgen...
 
Back
Top