Future Audio Workshop Circle 2 aanbieding

Ik heb hem nog niet binnen. Vertraagd. Dit is wel heel triest inderdaad.

zeker, lekker dat ik m heb aangeraden... maar samen staan we sterker, ik zal alles doen, om te weten te komen wat er aan de hand is. en dat we uiteindelijk allemaal een volledig werkend produkt in handen hebben. wanneer iedereen, of sommigen, etc. vanzelfsprekend dat wil/willen. ik wil dat zeker.
 
Ach.. Ik heb Future Audio Workshop gemaild. Als het goed is resetten ze m'n serial (activation slots).

Even wachten dus maar, foutjes kunnen gebeuren. In Afrika sterven mensen van de honger. Mensen liggen op overvolle IC's wereldwijd wordt ons verteld. IJsberen balen van smeltende ijskappen. Eikenbomen in NL die per ongeluk worden gekapt.. Kortom, overal echte ellende..
Dus dat ik 1 dag extra moet wachten op activatie van m'n 20 euro softsynthje.... boeie..
 
Ach.. Ik heb Future Audio Workshop gemaild. Als het goed is resetten ze m'n serial (activation slots).

Even wachten dus maar, foutjes kunnen gebeuren. In Afrika sterven mensen van de honger. Mensen liggen op overvolle IC's wereldwijd wordt ons verteld. IJsberen balen van smeltende ijskappen. Eikenbomen in NL die 'per ongeluk worden gekapt.. Kortom, overal echte ellende..
Dus dat ik 1 dag extra moet wachten op activatie van m'n 20 euro softsynthje.... boeie..

o heb je het zo gedaan. ik heb ook FAW ge-e-maild. inderdaad foutjes kunnen gebeuren.

ik kan ook wachten.. maar inderdaad, je hebt gelijk.

hoe kun je zo zeker weten dat ze je serial resetten? overigens. ik heb ze een bericht gestuurd, met het probleem beschreven, incluis aankoopbon, en wat foto's.
 
o heb je het zo gedaan. ik heb ook FAW ge-e-maild. inderdaad foutjes kunnen gebeuren.

ik kan ook wachten.. maar inderdaad, je hebt gelijk.

hoe kun je zo zeker weten dat ze je serial resetten? overigens. ik heb ze een bericht gestuurd, met het probleem beschreven, incluis aankoopbon, en wat foto's.

ik heb een formulier ingevuld:

Screenshot 2021-03-30 at 20.17.53.png
 
@vink ik heb nog niet eens bericht gehad dat ze die van mij verstuurd hebben (dus niet eens de vertraging die @Jason31 meldt). Nu had ik er nog een product bij besteld dat pas over 4 dagen leverbaar was. Misschien wachten ze tot de boel compleet is?

Ik neem de activatie problemen op de koop toe, een mooie softsynth voor die prijs.. mij hoor je (nog) niet klagen :D
 
@vink ik heb nog niet eens bericht gehad dat ze die van mij verstuurd hebben (dus niet eens de vertraging die @Jason31 meldt). Nu had ik er nog een product bij besteld dat pas over 4 dagen leverbaar was. Misschien wachten ze tot de boel compleet is?

Ik neem de activatie problemen op de koop toe, een mooie softsynth voor die prijs.. mij hoor je (nog) niet klagen :D

ik klaag ook niet echt, maar zit ze een beetje achter de vodden.. @Furious5 heeft een andere route genomen, dan ik.. kijken welke lukt, of beide. wil m ook registreren op de site.
dus, ik heb al gezegd, doe t via bax music (ja wat is het tegenwoordig!!), en FAW...

inderdaad een zeer bizonder softsynth zelfs, en zeker voor die prijs. maar ook voor die prijs, mot ie werken..

we gaon lekker wachten. nou ja, wachten... een beetje dan...

als we allen onze aktivatie hebben, moeten we ieder wel een mooie showcase maken....
 
Ik was al een beetje met de demo versie / ongeregistreerd aan het spelen en het is een leuke synth! Grappige modulatie mogelijkheden ik denk dat ik hier wel een paar geluiden uit kan krijgen waar ik wat mee kan. Showcasen is een leuk idee :-)
 
Ook maar even de demo geprobeerd. Zeker niet verkeerd, ik hoorde zelfs al wat presets die ik zo zou kunnen gebruiken. best een fijne layout en VPS is erg interessant, Mouth Filter is ook cool. Kreeg net ook een mailtje dat ie morgen binnen komt. Dat voor die paar tientjes :mega:
 
nee, nog geen reactie hier, kan 48 uur duren zeggen ze..
 
Heb hem binnen en jullie raden het al, zelfde activatie probleem. Ook maar even een mail sturen/formuliertje invullen dus. Heeft iemand hem al aan de praat?

nee, nog geen reactie hier, kan 48 uur duren zeggen ze..

nog niet aan de praat en nog géen bericht gehad van bax shop of FAW. wellicht handig om bax-shop te e-mailen, die zijn er verantwoordelijk voor.

het kan inderdaad 48 uur duren, maar zag al dat FAW, uiteindelik veel langzamer reageert..

wellicht maak ik nog een bericht op het forum van FAW aan, waar de reaktiesnelheid ook niet hoog ligt. maar wellicht helpt dat.

of ik bel bax-shop wel, want vorige keer, ging dat ook zo langzaam met de e-mail, zal ook naar deze thread verwijzen...
 
Het is denk ik gewoon een oude voorraad uit een donkere hoek van het magazijn geweest. Een doos CD-Roms die daar al 5 jaar stond naast wat oude auto onderdelen en de opslag van een oude caravan..

Inmiddels heeft FAW allang alle oude serienummers geblokkeerd... Dat wij nu aankloppen hadden ze al niet meer verwacht...
 
Het is denk ik gewoon een oude voorraad uit een donkere hoek van het magazijn geweest. Een doos CD-Roms die daar al 5 jaar stond naast wat oude auto onderdelen en de opslag van een oude caravan..

Inmiddels heeft FAW allang alle oude serienummers geblokkeerd... Dat wij nu aankloppen hadden ze al niet meer verwacht...

ik denk het zo inderdaad gegaan is. ze stonden in de weg, en zeker in 2015 aangeschaft, toen werden ze nog zo verkocht denk ik...

goed, ik blijf ze op de hielen zitten................. het is het zeker waard, prachtige synth, nu nog geaktiveerd.... en registreerd!!!
 
er staat een spatie voor en na het woord, die ben je vergeten...
..
oh, en je hebt geen groene letters gebruikt..
 
Ook besteld, no-brainer voor deze prijs! Eventuele activeringsperikelen moeten wel op te lossen zijn lijkt me zo, die neem ik er dan maar even bij...
 
ik heb zojuist nog een e-mail gestuurd, en opvolging, want heb eerst met bax-shop gebeld, 2 of 3 dagen geleden.. met dat hele de batch niet wil aktiveren.
dit ook nog aan de support ticket van FAW toegevoegd én
me aangemeld op het forum van FAW en dit probleem daar ook neergezet. ach, je moet wat te doen hebben...

EDIT: en even ook met bax-shop gebeld, ik ben nog ouwerwets, en vertelt, dat van dit produkt, alle aktivaties niet werken. ik word teruggebeld.... nou... zo... CDEFBAG!
 
Laatst gewijzigd:
Net binnen, en geactiveerd zonder problemen ( buiten het intypen van de kleine code dan 🙃)
 
Back
Top