Future Audio Workshop Circle 2 aanbieding

Net binnen, en geactiveerd zonder problemen ( buiten het intypen van de kleine code dan 🙃)

zo! maf, of... ja die kode is immens klein... zal nog eens proberen, wellicht hebben ze 'iets' gedaan, ik heb nog geen bericht gehad van FAW...
 
Vreemd, hebben jullie dan een ander doosje misschien, ik kan nou niet zeggen dat de code bij mij immens klein is. Het is zwart op een geel balkje en behoorlijk duidelijk. Maar zojuist weer geprobeerd maar helaas zonder succes. En ik heb ook van zowel FAW als Bax-Shop geen antwoord.
 
Vreemd, hebben jullie dan een ander doosje misschien, ik kan nou niet zeggen dat de code bij mij immens klein is. Het is zwart op een geel balkje en behoorlijk duidelijk. Maar zojuist weer geprobeerd maar helaas zonder succes. En ik heb ook van zowel FAW als Bax-Shop geen antwoord.

ik ben zojuist gebeld door bax-shop. ze gaan het oplossen. ze blijven me op de hoogte houden. aangezien ik heb aangegeven, of al had aangegeven dat meerdere kopers, hier last van hadden, was de vraag, of ik de klantnummers kon verzamelen.. dan kan het in éen keer worden opgelost. via PM natuurlik, en als je dat wilt.

dan stuur ik de klantnummers door, ik heb al wat e-mails, en die waren al duidelik genoeg om het schijnbaar op te lossen. als ik het goed begrepen heb, worden die boxed versions die nu online staan, van de site gehaald. ook als een soort van back-up... (en de klantnummers zijn natuurlik in goede handen, bij mij......)

volgende week nemen ze weer kontakt op (was overigens een vriendelijk gesprek, van iemand ook dit forum kende, en wat spul heeft/had staan, ook via hier, als ik het goed begrepen heb).

@Furious5 , @3ddie, @BunGee , @MishTheFish . en anderen natuurlik, als ik iemand vergeten ben...

@Jason31 mmmmh bij mij is het een witte sticker, met zeer kleine opdruk.
 
Bij mij komt de bestelling volgens planning vandaag aan, zal jullie hier op de hoogte brengen of de activeringscode voor mij heeft gewerkt of niet!
 
ik ben zojuist gebeld door bax-shop. ze gaan het oplossen. ze blijven me op de hoogte houden. aangezien ik heb aangegeven, of al had aangegeven dat meerdere kopers, hier last van hadden, was de vraag, of ik de klantnummers kon verzamelen..

ik heb nog geen teken van leven ontvangen van FAW of Bax..
Ik zal je m'n gegevens sturen. Bedankt voor de hulp..
 
Ik heb inmiddels een mailtje terug gehad van FAW en de code is gereset. Activatie is ook gelukt. :mega:

ik ook! ik wilde dat net hier komen melden! het werkt dus! we go! en showcase allemaal! (wat bedoelt ie daarmee?)

zal ook bax-shop op de hoogte houden. wel goed van FAW, ik dacht dat ze trager zouden reageren.

@Furious5 , ook gelukt? en @3ddie ?

FAW, is dus de wijze, mijn methode was, al gemeld; screenshots, foto's, en invoice.

EDIT: ik zal het doorgeven aan bax-shop, voor wie dat nog wil. even melden. wie dat via bax-shop wil. en kan ook zijn dat bax-shop ook al kontakt heeft gehad... goed..
 
Laatst gewijzigd:
Ik had FAW een berichtje gestuurd, alles is in orde gemaakt (Sublab ook gelijk in het account laten zetten). Eea was het wachten zeker waard, wat een sound in alle eenvoud!
 
Ik heb mijn boxed version vandaag (uur geleden) binnen gehad. Activatie lukte niet. Ik heb mails gestuurd naar FAW *voordat* ik hier op het forum gekeken heb :-(
Fijn om te zien dat 1 iemand zomaar kon activeren, anderen na interventie konden activeren... ik wacht het maar even rustig af. Zal wel na het weekend worden maar goed, geduld is een schone zaak en het is een leuke synth. Ik had al wat gespeeld met de demo versie maar die slaat mijn patch niet op dus ja... dat is allemaal weer gerest naar de initial patch 🙃Hahahah... net project ingeladen en wat een herrie ... :-(

Het goede nieuws is dat het allemaal goed komt. Dus nogmaals dank voor de tip @vink. Voor mij nog een paar dagen wachten en dan kan ik ook showcasen :okdan:

Wellicht niet heel relevant meer maar ik had, net als @vink, een wit label met zeer kleine letters erop als code.
 
Ik had een zwart label met leesbare code, alleen invoer was dan weer erg klein, maar code was meteen goed
 
Ja ik heb dan wel weer mazzel met dat ik een activatiecode had die meteen activeerde zojuist. Ben het sterk met jullie eens dat die code wel ontzettend klein gedrukt is. xD
 
ok, even voor de duidelijkheid. De codes die niet werkten zijn bij jullie vervangen voor een nieuwe? Ik heb nog steeds geen bericht gehad..
 
Okay broeders..bij mij doet hij het nu ook.. Wat een avontuur was dit..
 
Mijn code is vandaag ook geregistreerd op mijn account bij Future Audio Workshop en ik kon zojuist Circle[imath]^2[/imath] activeren.

Dus ook voor mij is dit broederlijke avontuur goed afgelopen... nu ermee aan de slag en iets showcasen.
 
Ik heb een bug in Logic (OS X). Ik heb een patch gemaakt. Deze sla ik op in Circle[imath]^2[/imath], tot zover geen probleem. Als ik nu wijzingen doe aan mijn patch zonder deze op te slaan in een patch maar wel het project opsla in Logic Pro dan opent Circle[imath]^2[/imath] de volgende keer mijn project en laadt dan de "geselecteerde patch" (dus een reload) waardoor ik mijn lokale wijzigingen kwijt ben.

Ik ben gewend dat een soft synth altijd de 'instellingen' opslaat en herstelt bij het heropenen van een patch.

Als ik een nieuwe patch maak, en deze helemaal niet opsla in Circle[imath]^2[/imath] en dan mijn project opsla en heropen dan krijg ik wel de oude instellingen (dus mijn eigen patch) terug. Beetje inconsistent gedrag dus.

Hebben anderen dit ook in een andere DAW of op een ander OS?
 
Ik heb een bug in Logic (OS X). Ik heb een patch gemaakt. Deze sla ik op in Circle[imath]^2[/imath], tot zover geen probleem. Als ik nu wijzingen doe aan mijn patch zonder deze op te slaan in een patch maar wel het project opsla in Logic Pro dan opent Circle[imath]^2[/imath] de volgende keer mijn project en laadt dan de "geselecteerde patch" (dus een reload) waardoor ik mijn lokale wijzigingen kwijt ben.


Hebben anderen dit ook in een andere DAW of op een ander OS?

nee werkt hier gewoon... macOS 10.13.6 / Ableton 10.0.2

Als ik een een preset wijzig en 'save' kies in Circle dan zie ik de wijziging de volgende keer als ik het project weer open..

Maak ik een wijzigingen in de preset en sla niets op in Circle, maar sla enkel mn project op dan zie ik de wijziging in de preset staan als ik het project nadien open..
 
Laatst gewijzigd:
macOS 10.13.6 / Ableton 11.0.2
 
Nou, ik ben eindelijk toegekomen aan het maken van een track met Circle[imath]^2[/imath]. Al het geluid komt uit Circle[imath]^2[/imath] inclusief de effecten. Het enige 'externe' is wat EQ-ing en een limiter op de master bus (FabFilter Q3 & L2). Verder is het alleen maar Circle[imath]^2[/imath]. Het zijn allemaal eigen/originele patches waarbij twee patches aanpassingen zijn van de meegeleverde presets. Het leukste vind ik het geluid dat je aan het begin hoort. Ik wilde middels VPS proberen of ik het geluid kon namaken dat je hoort als ijs kraakt of als je een stukje ijs over het ijs gooit... is nog niet perfect maar ik ben een heel eind.

Hebben anderen Circle[imath]^2[/imath] al ingezet voor een track?

 
Back
Top