Future Audio Workshop Circle 2 aanbieding

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.470
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
via bax shop, met shipping... vreemd maar goed.. is wel vaker..

hier vind je de info over Circle 2, een semi-modulaire synth met VPS oscillatoren, onder andere maar dat is het bizondere aan het ding, en wellicht andere zaken:


link naar de aanbieding; met verzendkosten wordt het; iets van €26;

 
Te gek, dank!

ah nice, circle2 is niet een echt bekende synth, kwam m ooit tegen vanwege VPS.. nu eindelik gekocht.. niet alleen VPS, bizondere sounddesign synth lijkt me.
blij dat ik m toch hier heb geplaatst, dacht niet dat het enige interesse zou opwekken..
 
thanx voor de tip.. ik heb hem ook gekocht.
Maar hoezo bezorgkosten? Krijg je niet gewoon een download link met serial?
 
Hi @vink, ik heb 'm ook besteld. Bedankt voor de tip. Lijkt me een heerlijk synth. Volgens de bax website krijg je inderdaad een fysiek medium toegestuurd... maar uiteraard kun je de installer ook gewoon downloaden op de website van FAW. Het zal voornamelijk om de code gaan die ook in de doos zit ;-)

Update: als je het product wilt registreren op de website van FAW dan kun je deze stappen doorlopen
 
Laatst gewijzigd:
Zou je gewoon een CD-Rom met installer thuisgestuurd krijgen? Of wie weet zelfs een diskette ;-)
Ah.. een mooi boekje met manual etc is dan wel weer leuk..
 
@3ddie en @Furious5 , ik krijg m zo direkt binnen... het is wat vreemd, een boxed version, maar soms zie je dat via resellers, zoals thomann of bax music.

what is in the box? schrödingers kat nu... EDIT: inderdaad fysieke media staat erbij, wow, dat zijn oude tijden, die weer kunnen herbeleven in het nu, of zoiets...

wie weet een ouwerwetse cd-rom, die ik nu niet kan gebruiken, aangezien de nieuwste update van wavelab pro, weer de burner laat verdwijnen.. om en om... en de developer zegt konstant het ligt ergens anders aan, ff goed laten weten, zie: dit doe ik; wavelab updaten, hups, burner weg..

goed, dat is een terzijde.

ik heb ooit eens de boxed version van cubase gekocht, heel troosteloos eigenlik, met alleen de eLicenser, en een velletje papier met een kode.

dank @3ddie , voor de link naar die pagina. ik dacht al dat het via e-mail moest doen, al een account aangemaakt, maar zag niets over 'redeem', etc.

ik denk, want het lijkt alleen bij bax music te zijn, ik zag t toevallig via KVR... zitten ook in de UK (of is bax music een onderdeel van een groter...), en ja, ook via de nederlandstalige website kon je t krijgen, dat ze gewoon van die dingen afwillen.

ik had circle 2 al op het oog, dus... maar leuk! dat het toch wat interesse opwekt, en het is niet alledaagse synth, al zijn de voorbeelden wel wat alledaags..., zoals altijd...

en hebben we wat geluk, met de prijs..

o de download pagina had ik niet eens bekeken, ik viel al voor de beschrijving..., toch nog in 2019 ge-update... resizeable, vst3, en openGL, die 3 dingen zijn wel handig, tegenwoordig...
 
Laatst gewijzigd:
Interessant deze! Ik heb geeneens een dvd meer in mijn pc 🤨

haha, maar ge kunt om ook gewoon downloaden, op de cd/dvd staat gelijk de URL voor de latest version.. (zie het bericht van @3ddie . via e-mail, account aanmaken, voor het registreren van je produkt. zo te zien werkt het zonder die procedure, maar registreren is wel een must, in mijn ogen.. voor het geval dát..)

de DVD is niet nodig. ook een account in zekere zin niet denk ik. maar is wel handig... of is misschien wel nodig.. weet ik nog niet.. zit het doosje nog te bewonderen...

(en ja in mijn desktop zit nog een dvd brander, oude tic van mij. en soms handig..)
 
haha, maar ge kunt om ook gewoon downloaden, op de cd/dvd staat gelijk de URL voor de latest version.. (zie het bericht van @3ddie . via e-mail, account aanmaken, voor het registreren van je produkt. zo te zien werkt het zonder die procedure, maar registreren is wel een must, in mijn ogen.. voor het geval dát..)

de DVD is niet nodig. ook een account in zekere zin niet denk ik. maar is wel handig... of is misschien wel nodig.. weet ik nog niet.. zit het doosje nog te bewonderen...

(en ja in mijn desktop zit nog een dvd brander, oude tic van mij. en soms handig..)
En al geinstalleerd? Wat is je eerste indruk? Ik zag een filmpje met dat voice geluidje wat me wel aanspreekt.
 
En al geinstalleerd? Wat is je eerste indruk? Ik zag een filmpje met dat voice geluidje wat me wel aanspreekt.

nu te moe om er echt mee te werken, maar klinkt erg goed, veel mogelikheden. de VPS is wat mij het meeste aanspreekt om daarmee te eksperimenteren.

de synth klinkt erg goed overigens, en leuke feedback mogelikheid... hij kan zeer dirty klinken (en dan zuiver dirty..). wave-morphing (wel met ingebouwde waves), analoge oscillatoren.
overzichtelik.

ja de mouth filter is ook een belangrijk ding, ik heb me altijd op die VPS gericht, haha, maar zag vandaag de meerdere mogelikheden, gewoon een erg goeie synth.

een synth waar ik denk wel mee werken ga, heeft een aardig maf klankpalet, ook door de filters, effekten, modulatiemogelikheden. goed in elkaar gezet dit ding.

demo is te downloaden... maar dat zag je al. je vroeg om een eerste indruk; die is zeer goed.

de ITB markt is groot, ik bedoel, zoveel synths. ik heb wel het gevoel, dat deze wat dingen kan die je andere synths niet zo makkelik kunt.
zoveel overlap tegenwoordig.

morgen zou ik het beter kunnen vertellen. geen MPE... ik wijk eens af... maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt. het zou wél een MPE waardig ding zijn.
goed, MPE is niet altijd doorslaggevend, hij klinkt, ik zit me nu toch ff weer te luisteren, gewoon presets, wel verdomd goed zeg. indrukwekkend goed.
een patch met 4 analog oscillators, filter, veel modulatie (speelt zelf lang door), weinig effekten. wow. en dan ff de mouth filter aanzetten.. EDIT: gewoon op die patch wat met de mouth filter spelen, formants zijn het, meestal houd ik daar niet zo van, al gebruik ik het wel, maar bij circle 2, krijgt het een eigen leven. het wordt er niet opgedrukt, te aangezet, maar er prachtig in verweven, een klankrijkdom heeft dit ding.

ja. goed! morgen verder!
 
nu te moe om er echt mee te werken, maar klinkt erg goed, veel mogelikheden. de VPS is wat mij het meeste aanspreekt om daarmee te eksperimenteren.

de synth klinkt erg goed overigens, en leuke feedback mogelikheid... hij kan zeer dirty klinken (en dan zuiver dirty..). wave-morphing (wel met ingebouwde waves), analoge oscillatoren.
overzichtelik.

ja de mouth filter is ook een belangrijk ding, ik heb me altijd op die VPS gericht, haha, maar zag vandaag de meerdere mogelikheden, gewoon een erg goeie synth.

een synth waar ik denk wel mee werken ga, heeft een aardig maf klankpalet, ook door de filters, effekten, modulatiemogelikheden. goed in elkaar gezet dit ding.

demo is te downloaden... maar dat zag je al. je vroeg om een eerste indruk; die is zeer goed.

de ITB markt is groot, ik bedoel, zoveel synths. ik heb wel het gevoel, dat deze wat dingen kan die je andere synths niet zo makkelik kunt.
zoveel overlap tegenwoordig.

morgen zou ik het beter kunnen vertellen. geen MPE... ik wijk eens af... maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt. het zou wél een MPE waardig ding zijn.
goed, MPE is niet altijd doorslaggevend, hij klinkt, ik zit me nu toch ff weer te luisteren, gewoon presets, wel verdomd goed zeg. indrukwekkend goed.
een patch met 4 analog oscillators, filter, veel modulatie (speelt zelf lang door), weinig effekten. wow. en dan ff de mouth filter aanzetten.. EDIT: gewoon op die patch wat met de mouth filter spelen, formants zijn het, meestal houd ik daar niet zo van, al gebruik ik het wel, maar bij circle 2, krijgt het een eigen leven. het wordt er niet opgedrukt, te aangezet, maar er prachtig in verweven, een klankrijkdom heeft dit ding.

ja. goed! morgen verder!
Ok ik weet genoeg. Je zou een goeie sales Manager kunnen zijn, gelijk gekocht ook. Overigens heb ik wat synths betreft meestal ook wel vaak een beetje dezelfde smaak als jij. Volgens mij zit zo'n Formant filter ook in Thorne. In ieder geval geeft die Mouth filter wel de doorslag bij mij. En de prijs natuurlijk.
 
Ok ik weet genoeg. Je zou een goeie sales Manager kunnen zijn, gelijk gekocht ook. Overigens heb ik wat synths betreft meestal ook wel vaak een beetje dezelfde smaak als jij. Volgens mij zit zo'n Formant filter ook in Thorne. In ieder geval geeft die Mouth filter wel de doorslag bij mij. En de prijs natuurlijk.

o nee! sales manager, ik ben al eens door een developer zijn chief marketing officer genoemd... en ik haat die termen.. goed... :D :duivels:
je hebben zeker dezelfde smaak, meestal. die formant filter in thorn, nooit gebruikt. denk ik...
ik ga zo eens aan de slag, in met circle 2... mijn 3e boxed version software, de 2e met een dvd. ik was vergeten dat ik ook komplete 10 crossgrade heb, als dvd's... moeten een mooi plekje krijgen..

en ja, ik kan zeker zeer enthousiast raken, op de facebook groep van voltage modular, heb ik ook al een koop rush veroorzaakt, voor 1 module... zal ik eens een influencer worden?
 
je bent al een influencer. Je hebt mij ge-influencedddd :)
 
je bent al een influencer. Je hebt mij ge-influencedddd :)
:D

sja, hoop dat dat niet een groot probleem wordt, mijn activatie-code; 'serial in use', wat vreemd is. software kan je niet terugsturen. er is duidelik iets mis gegaan. bax music (of is het toch nog bax shop??) gebeld, en e-mail doorgestuurd met alle relevante info, en dat eveneens gedaan bij FAW, de makers van circle 2...

het zal zeker worden opgelost, en hopelik ben ik alleen de klos... het kan gebeuren, dubbele serials, ze worden gegenereerd, dat gaat soms fout. of het kan iets anders zijn.

goed. daar gaat mijn influencer opleiding.
 
Ik kreeg dit bericht: Helaas heeft je pakket vertraging opgelopen wegens onvoorziene omstandigheden. Dit wil zeggen dat je pakket later komt dan vooraf is aangegeven.
Zal het misschien niet in het busje hebben gepast?
 
Ik kreeg dit bericht: Helaas heeft je pakket vertraging opgelopen wegens onvoorziene omstandigheden. Dit wil zeggen dat je pakket later komt dan vooraf is aangegeven.
Zal het misschien niet in het busje hebben gepast?

past door de brievenbus, iig in mijn geval, bax shop, zelfs voor kleine dingen gebruikt een vrij grote doos, ging er net doorheen.
heb nog een harmonica gekregen, vorige week, wat een doos, voor zo'n klein ding, o ja, met houder er bij. dus waak! be vigil! industrial harmonica. terzijde.

bij mij kwam ie precies op tijd, zal wel DHL zijn.
 
Screen Shot 2021-03-30 at 18.35.41.png



verdomme.. al die moeite gedaan om dat 3px kleine serial nr in te typen.. krijg ik dit ;{
 
Bekijk bijlage 3808573


verdomme.. al die moeite gedaan om dat 3px kleine serial nr in te typen.. krijg ik dit ;{

ook al, ik heb dus dit al bij bax-shop gemeld. en bij FAW. er is iets goed mis. stuur er nog een e-mail achteraan.

dit kan gewoon niet. en bax-shop is verplicht een deugdelijk produkt te leveren, zoals vermeldt op hun website.

@3ddie en @Jason31 en @BunGee ; hoe staat het bij jullie erbij. ik ben op dit moment een redelijke e-mail naar bax music aan het schrijven, maar wel een even de neus op de feiten drukken. met redelijke bedoel ik dus; netjes, redelijk. niet een redelijk goede.....

dit is al me al eerder overkomen met een seabord block, dat kwam uiteindelik goed. dat meld ik ook nog even, bij die e-mail.

en al is het een aanbieding, of hebben ze een batch ingekocht... (net als bij de seaboard blocks), ze moeten een deugdelijk produkt afleveren, al is het software; dezelfde regels gelden.
ze hebben dus een plicht dit goed op te lossen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top