• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Eight Voice synth uitgebracht door Cherry Audio

8v_ui_-vel_crm_icon.png

• Acht volledig onafhankelijke dual-oscillator stemmodules
  • Oberheim multi-mode filteremulatie door de bekroonde synthontwerper Mark Barton (MRB).
  • Meer dan 330 presets
  • Enorm configureerbare mono- en polytoetsenbordtoewijzingsmodi
  • Onafhankelijke sleutelbereikinstellingen voor eindeloze gelaagdheids- en zoneringsopties
  • Super flexibele Voice Linking voor krachtige spraakbesturingsgroepering
  • Focusknoppen voor directe vergroting van alle delen van de gebruikersinterface
  • Twee afzonderlijke polytoewijsbussen voor het maken van gestapelde polypatch
  • Extra LFO met zes golfvormen en temposynchronisatie
  • Achttraps Mini Sequencer met 1/2-staps kwantificator en temposynchronisatie
  • Reverb en mod-vertraging van studiokwaliteit met temposynchronisatie
  • Volledige MIDI-besturing en DAW-automatisering voor alle bedieningselementen
Eight Voice Synthesizer is beschikbaar in AU-, VST-, VST3-, AAX- en standalone-indelingen.

bikkel

Everything is on the One
Hij klinkt wel lekker. Punch en laag. Of het als een echte 8 voice klinkt boeit me niet zo. De enige vraag is of hij dit doet:

Septic

ex Modular addict
instabuy

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Ik was wel geïnteresseerd idd in die van Gforce maar idd alleen MAC nog. Ga deze proberen. Heeft iemand deze al naast elkaar gelegd?

Ik vind dit niet echt overtuigend:

bikkel

Everything is on the One
Ik was wel geïnteresseerd idd in die van Gforce maar idd alleen MAC nog. Ga deze proberen. Heeft iemand deze al naast elkaar gelegd?

Ik vind dit niet echt overtuigend:

De soft clone mist duidelijk wat, maar het is ook weer niet extreem. Bovendien zijn full resonance filter sweeps wel de punten waarop je het verschil het beste hoort.

snitch

Vijfde colonne
Ook aangeschaft, heerlijke sound, fijne interface en kost minder dan een goede fles malt :mega:

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
ik ga voor de modules (in Voltage Modular), toch. uiteindelik. leuk weetje; het filter is gemaakt door Mark Barton (van syndrum & zeroscillator, die hij tevens heeft geport naar Voltage Modular.. en het filter was al apart verkrijgbaar, of in een bundel...).

@bikkel wellicht, dat 96Khz werkt, raar dat ze dat niet als oversampling (of sampling rate) optie in hebben gebouwd. of niet raar; ze hebben daar nogal problemen mee om dat goed te krijgen, daarom hebben ze het eruit gegooid (behalve uit VM... maar dat kan niet anders, aangezien die intern altijd op 48.000 loopt, het is een soft-modular, die moet wel..).