• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

=XTRECIST= - Ominous Tension

=XTRECIST=

Signal Overload
Donkere soundscore gebruikt als intro voor mijn liveset begin 2020.

DungBeatle

Ouwe rot
Die lage noten in het begin klinken zoals de diepste snaren van een piano die mijn vader in mijn jeugd gekannibaliseerd heeft voor ... het hout (!!). Zoals een aan de kant gesmeten harp stond dat snaren frame voor decennia op onze zolder. Hoeveel keren heb ik met die snaren gespeeld? Genoeg om deze track vandaag te kunnen waarderen. Zeer donker. Vrouwelijke stem past perfect.

Krek

Jungle of Wires
Ik weet niet uit welke scary movie dit vandaan komt, maar een donker bos met wat witte wieven heb ik op mijn netvlies staan. Zeer goed de sfeer gepakt hier. Het einde is echt magistraal!

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Rauw en duister, had ook niks anders van je verwacht. Je bouwt de spanning mooi op en kan me voorstellen dat dit goed werkt als intro voor je liveset. Ik zou gespannen op de dansvloer wachten op de rest :P

seyor

Jeroen van Dijk
Effe keihard op de speakers beluisterd met licht aan . Tof!!, nu de film nog!

Dozart

Ouwe rot
Zozo lekker horrorish! Dat is echt lekker gelukt. Zou zo onder een trailer van een nextflix-horror kunnen. :okdan::okdan: