egres - Opium Break

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Video-Game style track (niet nieuw) waarvan een deel is gebruikt in een Japans game edition.

Drums: Custom Samples in NI Battery/Akai MPC-60
Synths: Buchla Modular (Sequences,Bass),Schmidt 8-Voice (al die 8 bit achtige,Lo-Fi sounds in begin),Al de rest Rob Papen Blue.

 
Als ex-game developer kan ik dit waarderen.. zou er knetter van geworden zijn indien dit in één van mijn spellen had moeten zitten (da's geen kritiek). Vind de Japanse stem zalig. :okdan:
 
Zeer professioneel gemaakt, maar ik werd hier inderdaad ook super nerveus van. Geen spek voor mijn bek, squeeze me.

Rob Papen rules :)

Succes!

Gloomy.
 
Ja echt een gamemuziekje idd. Een beetje zenuwachtige vibe wel vind ik :P
Ik hou er verder niet echt van. Maar het zou wel leuk kunnen klinken onder een computerspel :)
 
Zeker knap gemaakt en de sounds werken goed als video game muziek. Niet iets wat ik snel op zal zetten. Ik vind ook het stereo beeld wat te nauw.
 
Ben me aan het bedenken welke game hier bij past. Prima voor gamemuziek, voor mij niet om lekker achterover te hangen en relaxed naar te luisteren.
 
ben wel fan van die noisy "snare" - doet me beetje elektro aan - een 808 de snelheid wat omlaag en breakdance time met stokjes
na die kale vocal moet ik even denken aan mijn playstation tijd met 'die hard trilogy'
 
Goeie opbouw en een hele professionele klank. Zeker te begrijpen dat men dit in een game heeft gebruikt. Maar jammer dat er zo weinig emotie in zit. Dit lijkt me iets dat je tussendoor 'snel' even in elkaar draait. :beard:
 
Zit knap in elkaar maar muzikaal kan ik er weinig mee.

Zou ook heel dom zijn om iets degelijks muzikaal in te zenden voor deze contest gezien men verplicht in moet stemmen bij account registratie dat voor alles wat men post op het forum plots er een licentie voor distributie aan jullie vrijgegeven wordt.

Ik betwijfel of dit wel legaal is trouwens.
 
Back
Top