• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Synergist - Ascension

anoniempje

hobby knooier
Wauw, dik intro, mooie donkere breaks die mij pakken en dan lekker voluit uitpakken.

Erg mooi gemaakt.

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Begint veel belovend, en stelt niet teleur naar mate de track voordered. Lekkere sfeer en fijne lead sound! Lengte is ook perfect.

Dozart

Well-known member
Dit is kwaliteit!
Prachtige sound. Mooie snares met lekkere grootse reverb er op. De reverb in de song vind ik sowieso heerlijk. Lekkere weidse sound!
Goed gedaan. Gaat een stem van mij krijgen denk ik. :okdan:

ohtar

Well-known member
Episch! Mooi gemaakt. Zou goed in een film of video game passen.

RFB

Well-known member
Mooie sounds, vooral die lead is lekker. Qua track niet helemaal mijn ding. Sorry!

kobuz

Well-known member
Heel mooi! Een 4/4 kick over een soort van dubstep flow vind ik altijd erg nice. heel groots dit :okdan::okdan:

Ik vind hem wel tof. Er gebeurd niet veel maar het is relaxend om naar te luisteren.
ik gok dat de maker netjes zijn spullen opruimt :)

Jason31

Bitwigger
Deze is ontzettend mooi. Lekker relaxed en heel fijn gemixt, mooie keuze aan geluiden.

Ik dacht in het begin: dit komt me wel heel erg bekend voor, blijkt dat het verrekt veel lijkt op een deuntje waar ik bijna 30 jaar geleden mee bezig ben geweest, ik heb het mp3tje nog, weet niet of ik dat zomaar mag posten hier maar ik doe het toch. Het was iets wat ik nooit had afgemaakt en ook erg slecht klinkt overigens.

Synergist

Well-known member
Deze is ontzettend mooi. Lekker relaxed en heel fijn gemixt, mooie keuze aan geluiden.

Ik dacht in het begin: dit komt me wel heel erg bekend voor, blijkt dat het verrekt veel lijkt op een deuntje waar ik bijna 30 jaar geleden mee bezig ben geweest, ik heb het mp3tje nog, weet niet of ik dat zomaar mag posten hier maar ik doe het toch. Het was iets wat ik nooit had afgemaakt en ook erg slecht klinkt overigens.

Wowwwww dat is bizar! :D Bijna dezelfde progressie in t begin idd!