Synergist - Ascension

Wauw, dik intro, mooie donkere breaks die mij pakken en dan lekker voluit uitpakken.

Erg mooi gemaakt.
 
Dit is kwaliteit!
Prachtige sound. Mooie snares met lekkere grootse reverb er op. De reverb in de song vind ik sowieso heerlijk. Lekkere weidse sound!
Goed gedaan. Gaat een stem van mij krijgen denk ik. :okdan:
 
Heel mooi! Een 4/4 kick over een soort van dubstep flow vind ik altijd erg nice. heel groots dit :okdan::okdan:
 
Ik vind hem wel tof. Er gebeurd niet veel maar het is relaxend om naar te luisteren.
ik gok dat de maker netjes zijn spullen opruimt :)
 
Deze is ontzettend mooi. Lekker relaxed en heel fijn gemixt, mooie keuze aan geluiden.

Ik dacht in het begin: dit komt me wel heel erg bekend voor, blijkt dat het verrekt veel lijkt op een deuntje waar ik bijna 30 jaar geleden mee bezig ben geweest, ik heb het mp3tje nog, weet niet of ik dat zomaar mag posten hier maar ik doe het toch. Het was iets wat ik nooit had afgemaakt en ook erg slecht klinkt overigens.
 
Deze is ontzettend mooi. Lekker relaxed en heel fijn gemixt, mooie keuze aan geluiden.

Ik dacht in het begin: dit komt me wel heel erg bekend voor, blijkt dat het verrekt veel lijkt op een deuntje waar ik bijna 30 jaar geleden mee bezig ben geweest, ik heb het mp3tje nog, weet niet of ik dat zomaar mag posten hier maar ik doe het toch. Het was iets wat ik nooit had afgemaakt en ook erg slecht klinkt overigens.

Wowwwww dat is bizar! :D Bijna dezelfde progressie in t begin idd!
 
Back
Top