Danny - "Venus - II"

Het klinkt me net iets te happy en majeur, maar de kwaliteit is onmiskenbaar, en een stem waardig :biertje:
 
Natuurlijk niet prettig als het kapot geanalyseerd wordt...
Te bombastisch voor mij. Ik moest wel ergens aan denken, misschien door de vette akkoorden.
En ik wachtte op de stem van Jerney, maar ze kwam niet.
 
Bedankt @torp (denk ik). Ik weet niet wie je met Jerney bedoeld dus weet ik niet of dat een compliment moet voorstellen of juist niet :D.

Dat kapot analyseren ben ik eigenlijk al wel gewoon. In de bijna 20 jaar dat ik lid ben van dit forum, is er dikwijls over mijn creaties gediscussieerd én geamuseerd met soms heel eigenaardige standpunten en meningen. Maar dat deert me niet zo erg. Ik hou van de muziek die ik maak en doe dat met hart en ziel en vol emotie. En er zullen er altijd wel zijn die dat minder vinden en dat is geen probleem. Ieder zijn stijl en smaak :engel:.

Ik ben sowieso al overdonderd door het resultaat van de contest tot nu toe :okdan:.

:doei:
Danny
 
Ah, Earth & Fire ken ik vaag van Maybe Tomorrow, Maybe Tonight en ook Weekend. Maar ik kende dus enkel de naam van de groep en niet van de leden zelf.

Dan beschouw ik het als een compliment.
 
Prachtig Danny. 1967 dus dezelfde invloeden als ik, vermoed ik (1965)! En ... harmonisch in orde. Ik hoor een geschoolde muzikant! Een zekere stem.
 
@RFB : :okdan: ... wel grappig dat je een geschoolde muzikant hoort want ik heb totaal geen theoretische kennis :) ... maar wel 40 jaar ervaring. En goed voorje stem. Ik kan het goed gebruiken om m'n tweede plaats te verdedigen:geslaagd:.

:doei:
Danny
 
Ik zit in het donker m’n dochter een flesje te geven, met dit schouwspel op m’n oordopjes. Fantastisch.
 
Back
Top