• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Bahamut - Free

Krek

Jungle of Wires
Ik vond het begin een beetje kazig, maar na dat eerst tussenstukje (2:55 ongeveer) vond ik hem echt steeds beter worden. Mooie melodien en het zit goed in elkaar. Die lage droney pads/sweeps, wat zijn het vind ik echt tof erin.

Ion

Ingeburgerd
Wow, heel mooie sfeervolle retrotrack. Ik vind vooral die pads erg mooi, alsmede de opbouw. Erg goed gedaan! Wilde dat er meer van dit soort melodieuze synthpopmuziek gemaakt werd...

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Ook lekker deze track, neemt me erg diep mee, en ondanks ik niet echt van gitaren ben, heeft het me niet gestoord. Je hebt goed je best gedaan :okdan:

seyor

Jeroen van Dijk
Begin doet me aan een nummer uit de eighties denken, als ik erachter ben laat ik het weten. Van mij mag er wel meer gitaar in. Leuke productie!!

NGNS

Nieuwkomer
Mooie track! Lijkt wat op een song van een Soundtrack uit de eighties. Iets voor Beverly Hills Cop of zo? 8)

Dozart

Ouwe rot
Ik hou van catchy! Dus dat begin vind ik erg nice. Sowieso zeg, wat een mooie mix! :okdan:
De arp-synth geluiden vind ik ook fijn en warm klinken.
Kick/bass had van mij nog ietsje meer laag gemogen voor extra warmte, maar dat is een persoonlijke smaak/keuze.
Ik vind 'm fijn iig. Gaat een stem krijgen denk ik.

ohtar

Stamgast
Mooi gedaan hoor! Een beetje kazig voor mijn persoonlijke smaak, maar dat hoort gewoon bij dit stijltje. Een echte gitaar had hem nog beter gemaakt.