Bahamut - Free

Bahamut

yip yip
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
3.275
Locatie
Nijmegen
Inzending SF contest 2020
Artiestennaam: Purple Blue
Tracknaam: Free
Stijl: Synthwave

 
Ik vond het begin een beetje kazig, maar na dat eerst tussenstukje (2:55 ongeveer) vond ik hem echt steeds beter worden. Mooie melodien en het zit goed in elkaar. Die lage droney pads/sweeps, wat zijn het vind ik echt tof erin.
 
Wow, heel mooie sfeervolle retrotrack. Ik vind vooral die pads erg mooi, alsmede de opbouw. Erg goed gedaan! Wilde dat er meer van dit soort melodieuze synthpopmuziek gemaakt werd...
 
Begin doet me aan een nummer uit de eighties denken, als ik erachter ben laat ik het weten. Van mij mag er wel meer gitaar in. Leuke productie!!
 
Mooie track! Lijkt wat op een song van een Soundtrack uit de eighties. Iets voor Beverly Hills Cop of zo? 8)
 
Ik hou van catchy! Dus dat begin vind ik erg nice. Sowieso zeg, wat een mooie mix! :okdan:
De arp-synth geluiden vind ik ook fijn en warm klinken.
Kick/bass had van mij nog ietsje meer laag gemogen voor extra warmte, maar dat is een persoonlijke smaak/keuze.
Ik vind 'm fijn iig. Gaat een stem krijgen denk ik.
 
Mooi gedaan hoor! Een beetje kazig voor mijn persoonlijke smaak, maar dat hoort gewoon bij dit stijltje. Een echte gitaar had hem nog beter gemaakt.
 
gewoon zonder verveling uitgeluisterd. je weet al wat dat betekent. Weer een stem :D
 
Back
Top