Gloomy - True Religion (Noise House)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.135
Locatie
België
Ik vind het een goede track, maar in deze tijd dat iedereen offended is door alles, wil ik toch nog even kwijt dat ik het niet vind kunnen dat je plaatje suggereert dat de Tao op 1 stoel samen met andere religies zit 8~
 
Ik vind het een goede track, maar in deze tijd dat iedereen offended is door alles, wil ik toch nog even kwijt dat ik het niet vind kunnen dat je plaatje suggereert dat de Tao op 1 stoel samen met andere religies zit 8~

Ben je hier iets mee?

Taoism (also known as Daoism) is a Chinese philosophy attributed to Lao Tzu (c. 500 BCE) which contributed to the folk religion of the people primarily in the rural areas of China and became the official religion of the country under the Tang Dynasty. Taoism is therefore both a philosophy and a religion.

Ik zou zeggen: forget everything you know!

Fijn dat je't een leuke track vindt, jouw comments doen me deugd makker, merci.

Als je "echt" offended bent, laat het me dan weten, dan zoek ik een andere afbeelding.

Cheers bud!

Gloomy. :)
 
Hola Gloomy ,

mooie Track:halleluja

en geloof ik ben het kwijt wel zo rustig:D

Groeten van andreos:)
 
Ik had eerlijk gezegd graag wat meer commentaar gehad op deze track.
Ik ben namelijk een andere richting uitgegaan.
En ik zou willen weten of de muziek wel aanslaat.

Willen jullie effe luisteren en nog wat comments nalaten?

Ik wil me nog steeds verbeteren.

Thanks,

Gloomy.
 
Ik vind het een knap trackje wat zowel rust als onrust uitstraalt. Mooi acidlijntje. Ik heb hem alleen over de laptop speakers gehoord dus veel meer zinnigs kan ik er niet over zeggen.
En over religie doe ik liever helemaal geen uitspraken want je zou zomaar vermoord kunnen worden door één of andere extremist die er anders over denkt :engel:
 
Apart nummer, interessant om naar te luisteren. Ondanks al dat geschreeuw van die fantasy karakters.
 
Ik vind het een knap trackje wat zowel rust als onrust uitstraalt. Mooi acidlijntje. Ik heb hem alleen over de laptop speakers gehoord dus veel meer zinnigs kan ik er niet over zeggen.
En over religie doe ik liever helemaal geen uitspraken want je zou zomaar vermoord kunnen worden door één of andere extremist die er anders over denkt :engel:

Haha, je hebt gelijk. Maar als je't goed aanpakt, dan snijden ze je keel niet over :)

Bedankt voor de mooie commentaar, Modus Operandi!

Gloomy :)
 
Apart nummer, interessant om naar te luisteren. Ondanks al dat geschreeuw van die fantasy karakters.

:dubbel:

Ja yo, dat is om 't één en 't ander duidelijk te maken. Ben blij dat je hem interessant vindt. Thanks Mantie :)

Gloomy.
 
Back
Top