• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Forum Bax gehackt, 32.000+ wachtwoorden buit gemaakt

Dr van Lansberg

Trust me, I'm a
Staff member
De moderators hebben geen alert staan op discussies over Bax, Dus als we dit soort discussies lezen, is dat puur toevallig. Waar we wel automatisch over worden geïnformeerd, zijn nieuw aangemaakte discussies in het Feedback subforum. Als je iets wilt vragen of melden over het forum zelf, is dat echt de plek om je bericht achter te laten.

torp

Influencer in spé
We zijn ermee bezig. Er komt zodadelijk een mededeling over.

De moderators hebben geen alert staan op discussies over Bax, Dus als we dit soort discussies lezen, is dat puur toevallig. Waar we wel automatisch over worden geïnformeerd, zijn nieuw aangemaakte discussies in het Feedback subforum. Als je iets wilt vragen of melden over het forum zelf, is dat echt de plek om je bericht achter te laten.
Was dat de aangekondigde mededeling? :?​​​​​​​

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Complimenten voor de beheerder(s) dat het Synthforum snel weer online was!

Wat ik vermoed is dat de schade groter had kunnen zijn. En er gegevens kwijt konden raken vanaf het laatste backupmoment.
Zelf heb ik hier niet zoveel persoonlijke info op het forum staan. En ik gebruik voor mijn muziekjeshobby een e-mailadres die ik alleen met webmail bekijk, dan is eventuele spam ook minder lastig.