Synthforum gehackt - wijzig je wachtwoord

ik zal dan maar eens ook iets zeggen: goed gehandeld! en duidelikke informatie over de problemen, en hoe passwords hier worden opgeslagen.

skrie , hash tables, zijn inderdaad moeilik te kraken, maar als je een zeer kort wachtwoord hebt... hoe langer hoe beter.

er zijn ook andere methoden om je wachtwoord te te verkrijgen. en wellicht heb je een wachtwoord, dat niet zo uniek is? wachtwoord zeker veranderen.

goed.

over veilige wachtwoorden: de bedenker van 3%8#Lkf, heeft erg veel spijt... een lang wachtwoord is het beste, kan een zin zijn, waar je sommige letters door cijfers vervangt. een leesteken erin, en huppakee.

en over wachtwoorden opslaan: ik gebruik firefox. ik heb die op 3 pc's staan. die worden gesynchroniseerd. volgens mij simpelweg via je interne netwerk. staan niet op een server..

b.v. ik kocht een nieuwe laptop, firefox installeren, wachtwoord voor synchronisatie (die moet dan wel hebben), andere pc aan. en hup, alweer hup, alle wachtwoorden zijn er (en bookmarks, etc. dat kun je zelf kiezen).
ook een oplossing. firefox geeft nu ook wachtwoorden, ik bedoel genereert zelf wachtwoorden. wanneer je ergens een nieuw account aanmaakt.
verder geef ik geen info, want heb nog een methode, en die moet ik voor mezelf houden.... bovenstaande is info, openbaar, sowieso.
 
Back
Top