Da's het punt met tweaken, als je eenmaal start dan stopt het nooit meer

... er blijven nieuwe '
wat als ...ik nu dit nog eens probeer' vragen opduiken. Dat kan uiteraard onderdeel van de fun zijn.
Terwijl ik ander spul heb getweaked, en de nodige dingen from scratch heb verzonnen en gebouwd - heb ik m'n meest gebruikte gitaar-amp (ja toevallig die SF Twin Reverb) bewust in dit opzicht volledig nergens niet nooit 'aangeraakt'. Alleen ooit eens nieuwe eindbuizen. Nog niet eens de rest vd buizen vervangen.
Niks aan gedaan. Ja, de originele oude speakers zijn stuk minder fel dan een extern cabinet dat we er eens op aansloten. So be it.
Ik weet nog toen ik deze versterker voor het eerst hoorde. Mond viel toch wel open van verbazing. Niet perfect, maar een... (
er volgt een reeks superlatieven)

.
DUS: niks meer aan doen. Vandaar.
Want dat is wellicht ook wel wat er gaande is: als mensen bepaalde dingen gaan tweaken zijn ze
OF al dicht in de buurt van het gewenste, en dat lukt dan wel,
OF er is de hoop om er iets nogal anders van te kunnen maken, de mods stapelen zich dan op, 'het' blijft niet echt in de buurt komen van het gewenste doel en het wordt allemaal niet echt een succesverhaal. (dit schijnt trouwens ook in relaties te kunnen voorkomen, geldt niet alleen voor apparaten

).
Ik hoop dat het bij jou die eerste van deze twee betreft uiteraard.