Nieuwe synth van KirN -Corksniffer

Maar WAT is er dan mogelijk antisemitisch in die tekening?

Het gaat er in deze tijd niet om of iets dat IS, maar of het als zodanig geïnterpreteerd kan worden.
Daar vind ik wel iets van, maar dat neemt niet weg dat dat de waan van de dag is waar je als bedrijf blijkbaar rekening mee moet houden.
Net was Nap zegt dus...
 
Dan voel ik me vrij om dat aspect van deze tijd maar even vierkant aan me voorbij te laten gaan. Zoals gezegd, ik heb te weinig social media accounts voor dit potentiële-eierschaaltjegedoe. :)
 
Dan voel ik me vrij om dat aspect van deze tijd maar even vierkant aan me voorbij te laten gaan. Zoals gezegd, ik heb te weinig social media accounts voor dit potentiële-eierschaaltjegedoe.

Ik beweer ook niet dat jij en ik er iets mee zouden moeten, maar als bedrijf kun je je er klaarblijkelijk niet aan onttrekken.
 
als je t antisemitisch vindt dan gebeurt dat dus helemaal tussen je eigen oren. voor t eerst dat ze met iets komen wat een beetje jeu geeft eigenlijk
 
Ik vind een "non-apology" zoals dat dan blijkbaar heet trouwens perfect acceptabel als een kwetsende interpretatie enkel door een ander aan de boodschap gegeven wordt en niet door de auteur zo bedoeld was. Je kan je toch niet verontschuldigen voor iets wat je niet gedaan hebt dan, enkel voor het gevoel dat een ander erbij heeft. (of zal ik anders even gaan relposten dat iemand hier muziek maakt die verdacht veel op nazimarsen lijkt met al dat A440 en vierkwartsmaatgedoe, mag hij zich vervolgens verontschuldigen voor zijn foute muziek... :D)
 
Het ergste van al: zelfs DIT product heeft Behringer gestolen van een bestaand product:

jnlwzjmdzqegerfnkxvz.jpg

Ik vind het feit dat Behringer ook voor hun parodieën bestaande parodieën kloont alleen maar voor ze pleiten.

Anyway, dus er was een filmpje, toen niet meer, toen een excuus van Uli en toen niet meer. En een Peter Kirn die het volgens mij z'n reet kan roesten. En het internet compleet over de zeik. Ik kan er wel van genieten :dubbel:
 
Ik vind het feit dat Behringer ook voor hun parodieën bestaande parodieën kloont alleen maar voor ze pleiten.

Idd die dubbele humor ontgaat al die (fake) moralistische zuurpruimen totaal :D. Het is een grap met een dubbele bodem, soms vallen grappen goed en op een ander moment (bij bepaalde groepen) vallen ze verkeerd (jaja, "Maar deze was persoonlijk en op de man...." I know...). Til er asjeblieft allemaal niet zo zwaar aan zeg. Ik begin hier steeds meer parallellen met extremistische geloofsvormen in te zien. Tjesus, sommige reacties doen niet veel onder voor moslims die totaal over de zeik raken als er ergens een Mohammed cartoon wordt getoond.

Edit: en voordat mensen hier over mijn opmerking vallen: ik heb het over opmerkingen op "Het Internet", niet zozeer over opmerkingen die hier geplaatst zijn.
 
Dat is het 'mooie' van internet en social media'
We hebben geen 'Big Brother' overheid meer nodig, 'we' nemen elkaar de maat.

Voor de duidelijkheid, dat 'we' is in overdrachtelijke zin. ;)
 
Sja, laat ik vooropstellen dat ik van deze mini-rel ook niet bepaald wakker lig . Er zijn veel grotere misstanden op de wereld en je kan je inderdaad overal onzinnig druk over maken.

Toch kan ik er niet bij dat heel veel lui het blijkbaar volkomen normaal vinden dat een miljoenenbedrijf een journalist langdurig op de korrel neemt op de meest kinderachtige en venijnige wijze. Je kan het politiek correct vinden of een ander modern woord gebruiken maar dit is in mijn ogen gewoon een kwestie van fatsoen.

Als de bakker op de hoek zich onfatsoenlijk gedraagt koop ik niet meer bij hem maar bij zn concurrent. Hier exact hetzelfde. Wat iedereen voor de rest doet moet hij/zij zelf weten maar om nou hard te gaan roepen dat het je geen flikker kan schelen zegt mijns inziens ook het een en ander over die persoon.
 
Dit is veel groter aan t worden dan verwacht. Er worden posts verwijderd all over faceboek synth groepen.
Uli krijgt al een verse naam. Buli. Van bully dus. Je weet wel, dat kut joch in je school dat zijn eigen minderwaardigheidsgevoel en onzekerheid en kleine kantjes uit de schijnwerpers wou werken door de rest te pesten.
Hopelijk blijft ie nu eens een tijd uit de schijnwerpers want het wordt stilaan Trump 2. Die andere narcist.
Heb me voorgenomen niet meer te posten hier als het over Buli gaat. Verdient ie niet.

Heel goed want dat is het enige wat we met z'n allen kunnen doen maar mensen leren 't nooit schijnbaar en maken van elke mug een olifant.
Als Uli zulke (stomme) grappen uithaalt en niemand erop reageert heeft z'n aktie geen zin maar nu krijgt ie steeds volop aandacht, positief of negatief en dat is precies waar ie op hoopt.
Wat dat betreft lijkt dit forum zo nu en dan ook wel de Story en die andere roddelbladen met zich druk te maken om van alles ipv het over muziek en apparatuur te hebben, net een stelletje oude wijven hier zo nu en dan.
Gewoon niet reageren en wat het kopen betreft; als het spul van Uli je aanstaat koop het dan en anders koop je het niet.
 

Sommige mensen zijn nou eenmaal snel triggered. Vooral dit soort spoiled figuren die hun wijsheid enkel van blogs bij biased reporters vandaan halen. En dan vervolgens laten zien hoe slim ze zijn door hun eigen spullen te slopen en te uploaden naar twitter. Uli komt denk ik niet bij van het lachen. :D
 
Wat ik ook zo grappig vind, men valt hier over het feit dat 1 persoon, persoonlijk wordt aangevallen, maar dat is precies hoe door diezelfde mensen gedacht wordt over Behringer. Men heeft het er altijd over dat Uli persoonlijk een enorme eikel is die snode plannetjes hoog in zijn toren in zijn eentje aan het bedenken is, inclusief het bedenken van flauwe marketing filmpjes. Dat is natuurlijk ver van de werkelijkeheid, hier zit gewoon een reclame/marketing team achter die dat voor zijn kiezen neemt. Het is maar de vraag of Uli alles eerst persoonlijk te zien krijgt wat er naar buiten gaat. Hoeveel reclame campagnes zijn er in het verleden niet verkeerd gegaan? Coca Cola, Nike United Colors Of Bennetton, noem maar op. Wordt daar meneer Nike en meneer Coca Cola op aangesproken? Dit komt alleen maar omdat Uli vaak zelf persoonlijk betrokken is met de richting van product ontwikkelin en ook personlijk contact zoekt met zijn customers (via Facebook/Gearslutz etc.), persoonlijk vind ik dat heel gaaf en een dappere move (en ik weet dat een aantal van jullie daar heeeeeeel anders over denkt), waar andere CEO's een voorbeeld aan zouden kunnen nemen (ipv van in hun ivoren toren te blijven hangen).
 
Uli komt denk ik niet bij van het lachen. :D

Met verbazing zat ik ernaar te kijken, vooral. Dat mensen zover gaan en de boel slopen om een statement te maken. Zet het dan te koop, of geef het weg aan de buurjongen als je zelf geen Behringer meer wil. Zo'n kastje kan er ook niks aan doen, beetje zonde om het te vernielen. Om over de wijn nog maar te zwijgen.
 
Back
Top