Plasmonic

Met een bandbreedte? Wat bedoel je daarmee?

Gebruik hem zelf nog niet veel, maar dat kan in de toekomst wel veranderen.

in wezen kun je dat natuurlik ook in b.v. Chromaphone 3, maar Plasmonic heeft, zeker door de immens veel modulatiemogelikheden, de routing, de hele 'bouw' van de synth, dat je geluiden kunt maken die zeker dan een basis hebben in Physical Modelling, maar daarbuiten vallen. als dit duidelikker is... zo is ie ook gebouwd, staat ook op de site..

en in mijn ervaring; je kunt 'organische' geluiden verkrijgen, en door kleine of meerdere kleine modulatie settings, of simpele vaste parameter settings, die zo uitbreiden, dat ze een geheel eigen leven gaan leiden. pfff, vandaag lukt het me niet om erg duidelik uit te drukken...
 
Waar ben je het bericht erover tegengekomen?
Via E-mail
Een stukje ervan

I wanted to expand the capabilities of my existing effects, as well as build some new ones. This was also an opportunity to explore some fancy signal routing ideas I’d been thinking about for a while, which has opened up a lot of creative possibilities. It was essential for the effect to respond expressively and dynamically, with lots of modulation potential for dynamic and rhythmic mayhem. And I’m always trying to find new ideas for managing modulation more intuitively.
 
Via E-mail
Een stukje ervan

I wanted to expand the capabilities of my existing effects, as well as build some new ones. This was also an opportunity to explore some fancy signal routing ideas I’d been thinking about for a while, which has opened up a lot of creative possibilities. It was essential for the effect to respond expressively and dynamically, with lots of modulation potential for dynamic and rhythmic mayhem. And I’m always trying to find new ideas for managing modulation more intuitively.
Dank voor je reactie.
Heb jij de softsynt Plasmonic? Daar ken ik Rhizomatic van. Ben niet geabonneerd op een nieuwsbrief, voor zover die er al is.
 
Dank voor je reactie.
Heb jij de softsynt Plasmonic? Daar ken ik Rhizomatic van. Ben niet geabonneerd op een nieuwsbrief, voor zover die er al is.

er is een nieuwsbrief. en inderdaad een nieuwe multi effect plugin moet er aan komen.

Plasmonic is erg goed, en hij zal na de launch van de plugin, ook meer tijd gaan besteden aan Plasmonic....

ben wel benieuwd, al zou ik liever, wellicht een soft synth zien, maar wie weet kan deze, met de Rhizomatic insteek wel erg bizonder zijn, vanuit de tekst van de e-mail is er niet veel op te maken...
 
Plasmonic nu tijdelijk voor 99 euro(149).Zou niet aarzelen.Komt van de creator van native Absynth,een legendarisch softsynth die niet meer bestaat maar nog steeds gebruikt wordt door vele filmcomponisten.
 
Back
Top