Kickstarter: Anyma Omega - Polyphonic physical modelling synthesizer

1668642291912.png


Gelezen op Synthtopia: Anyma Omega - Polyphonic physical modelling synthesizer.
- Aodyo Instruments Introduces Anyma Omega Polyphonic Physical Modeling Synthesizer

Voor de details: https://www.kickstarter.com/project...ic-physical-modelling-synthesizer/description

Aan crowdfunding zitten risicos verbonden zoals het beoogde produkt dat door verschillende tegenvallers uiteindelijk niet geleverd wordt of bewust misleiden/oplichten.
Lees dit eerst: https://help.kickstarter.com/hc/en-us/sections/115001107133
 
Last edited by a moderator:
Ik denk dat dit wel op de markt komt.Toestel is fysische aanwezig en ze laten al demo's zien en horen.Plus dat ze al andere producten in omloop zijn.
 
Los van of het een goeie synth is. Stel je dokt 960€ neer voor een toestel dat 1200€ winkelprijs kost.
Dat vind ik een héél groot risico, wetende dat het evengoed niet doorgaat.
Dan wacht ik liever af tot ook de kinderziektes er uit zijn.

Ik was een van de eerste Summit bezitters. Tof hoor.
Waanzinnige klank maar Aftertouch werkte niet en het ding zat vol met bugs.
Dat heeft een terugroepactie en dan nog 3 jaar geduurd alvorens de bugs er uit waren...
Nee, dan vind ik zo een kickstart ding maar een te groot risico.

Apparaat klinkt wel veelbelovend. Idd zo op het eerste zicht iets interessanter dan de nieuwe Synclavier.
 
Los van of het een goeie synth is. Stel je dokt 960€ neer voor een toestel dat 1200€ winkelprijs kost.
Dat vind ik een héél groot risico, wetende dat het evengoed niet doorgaat.
Dan wacht ik liever af tot ook de kinderziektes er uit zijn.

Ik was een van de eerste Summit bezitters. Tof hoor.
Waanzinnige klank maar Aftertouch werkte niet en het ding zat vol met bugs.
Dat heeft een terugroepactie en dan nog 3 jaar geduurd alvorens de bugs er uit waren...
Nee, dan vind ik zo een kickstart ding maar een te groot risico.

Apparaat klinkt wel veelbelovend. Idd zo op het eerste zicht iets interessanter dan de nieuwe Synclavier.
Ja je loopt een zeker risico. Maar... zij hebben al een monofone versie van dit apparaat gemaakt en is reeds leverbaar. Ze hebben van dit apparaat al werkende prototypes. Ze hebben geld nodig voor het verder ontwikkelen van software en stretch goals. Nu is al zeker dat er een fatar keybed in komt met polyfone aftertouch. Volgende stretch goal is een reeks CV ins en outs voor eurorack integratie (via RJ45 döpfer stijl).
Ik heb gebacked en ben heel benieuwd naar het resultaat. Zou juni 2023 uitgeleverd worden. Het wordt in Frankrijk gefabriceerd en onderdelen zouden al veiliggesteld zijn... nou we gaan het zien maar het is meestal een kwestie van lange adem hebben.
 
Ik heb gebacked en ben heel benieuwd naar het resultaat. Zou juni 2023 uitgeleverd worden. Het wordt in Frankrijk gefabriceerd en onderdelen zouden al veiliggesteld zijn... nou we gaan het zien maar het is meestal een kwestie van lange adem hebben.
Gelukkig,niet in China.Daar moet iemand maar het woord corona uitspreken en de fabriek ligt stil voor weken.Ben nu al 3 jaar aan het wachten op de Osmose.
 
Ben nu al 3 jaar aan het wachten op de Osmose.
Ik was zelf te laat met de osmose steunen maar ik volg de updates en wacht op het leverbaar worden van de osmose... en inderdaad... vertraging op vertraging op vertraging... ah wel. Het wordt wel iets bijzonders.
 
Back
Top