[De grote verhalen thread] Er was eens.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
die gebroederlijk op een alpenhoorn stonden te toeteren. Meteen kwam MattBrom weer aangerend met een bruin, vetleren jaren 30-koffertje vol stoffige pedaaltjes.
 
Matt zette z´n koffertje op de grond en haalde diep adem, wat wis het hier heet zeg.....

¨KRIJG NOU WAT¨ hoorde hij achter zich, en hoorde een plaatje lelijk overslaan.
zonder zich om te draaien riep hij; EVERT, EVERT VAN DE PIK,.,..................
Ouwe Rukeend, hoe is het met jou zeg.............
 
Matt haalde z'n Suzuki SX500 uit z'n koffertje, stak de stekker in het stopcontact en ging erop zitten. Evert sprong achterop en samen reden ze over de A6 naar het strand aan de Verbindingsbaai. Daar liep
 
Meneer Balkenende. Hij zei "Guys ga toch muziekmaken of neem een pilsje i.p.v. zo'n nietszeggende thread. Of ga achter de geraniums zitten, is zo'n beetje hetzelfde. De verloedering van het synthforum heeft zijn intrede gedaan.
 
"Triest dat dit gebeurd", zei Matt, "maar nog triester dat deze nietszeggende verloedering niet samengaat met een lekker ouderwets potje mens-erger-je-niet." En meteen haalde Matt het spel uit z'n koffertje.
 
z'n trompet, hij blies op z'n eigen trompet.
balkenendes ogen vielen zowat uit z'n kassen.
nou, nou meneertje, het is me weer normen en waarden alhier, potjanuslulhanesiedrie
ben benieuwd wat de zus van jantje smit hier weer van zal vinden..
 
dat nog niet gezegt hebbende kwam Miep Smith tevoorschijn, blazend op een neusfluit.
was looooooooooooooos,????????/ vroeg ze......., Oh Hi, Jan Peter, jou kom ik toch ook overal tegen, gekkie,..........
 
"Alle Opwindpaarden" sprak JP vol verbazing uit. "Miep, ik dacht dat je.."
 
nog lang niet terug was van die wereldtournee met Elvis." Miep lachte hard en zei: "Jawel, al 32 jaar, is dat niet een beetje raar ?" Ondertussen, op de meeting van dolgedraaide boempiepkrakologen,
 
iedereen was lekker z´n ding aan het doen, een enorm kabaal overstemde de toch al lawaaierige omgeving van de meeting.
hel leek of er een trein door het gebouw denderde.
de deur vloog open, en er rolde een wagen met stalen wielen de ruimte in, met daarop een kollosale modulaire synthesiser.
het ding was wel 12 meter hoog en 20 meter lang, het geheel werdt de geduwt door
 
Hij had al zo lang zijn ouwe moedertje niet gesproken,..
En hoe ze eruit zag was ie allang vergeten,.. maar toch had ie de behoefte om haar te bellen en te vragen waarom
 
waarom waaaarom, ben jij van mij gegaan................

hij kon het kutliedje maar niet uit zijn hoofd krijgen, was hem ooit aangeboden door een platenbons genaamd J.Hoes, en zijn moeder had toen gezegt, doen Jongen,.............
 
Maar wel je school afmaken, 't is leuk wat je doet, maar je weet nooit wat de toekomst brengt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top