Veldkoning

Nieuwkomer
Lid sinds
26 november 2022
Berichten
3
Locatie
Tilburg
Hallo allemaal,

Misschien wel leuk om hier te delen.
Als Visual Artist/Animator zoek ik regelmatig nieuwe uitdagingen in mijn werk. Het ontmoeten van bijzondere mensen hoort hier ook bij. Een half jaar geleden heb ik contact gehad met de dochter van Bob Moog. Wat een bijzondere ervaring om met haar een video call te hebben en over haar vader te kletsen.

De samenwerking met haar en de vele foto’s van haar familie die zij met mij heeft gedeeld waren van onschatbare waarde. De anekdotes over haar vader, zijn werkplek thuis, zijn samenwerking met muziek artiesten, maar vooral een nuchtere, bescheiden man en huisvader.

Ik wilde de Bob Moog foundation iets terug geven en haar vader bedanken voor het vele plezier wat ik nu heb met synthesizers. Voor heb Michelle Moog heb ik een iconische zwart-wit foto digitaal ingekleurd. (Alles met de hand en geen AI). Ze hebben er posters in beperkte oplage van gedrukt en zijn te koop in het Moog museum. Wil je het hele verhaal online lezen incl.een Timelapse van mijn werkzaamheden zien, kijk dan even naar deze link.

 
Heel mooi gedaan, je kan niet zien dat het ingekleurd is. En dat is een prestatie. En natuurlijk ook een prachtige ervaring voor jou en een leuk aandenken voor de Moog familie.
 

Vergelijkbare discussies

Reacties
0
Bekeken
2K
Back
Top