Xone 3D midi gedeelte hergebruiken

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
Beste mede Forum leden met diy ervaring.
Mijn xone 3D USB board bleek onherstelbaar
bij importeur en heb het midi gedeelte eruit zodat ik het wellicht voor een ucapps.de project kan gebruiken. Is dat realistisch?
 

Attachments

  • D9583709-8F7B-47D6-B474-FCEED20A2C5E.jpeg
    D9583709-8F7B-47D6-B474-FCEED20A2C5E.jpeg
    42 KB · Bekeken: 117
De xone usb kaart is stukgegaan tijdens een firmware update die eigenlijk niet nodig was maar wat me gewoon leuk leek om te proberen anyway domme actie en daarna de xone naar importeur gebracht en die zij dat het niet meer te fixen was dus onbruikbaar behalve gedeeltelijk het analoge gedeelte dus dacht ik sloop het er maar uit en kijken of ik iets met de onderdelen kan.

Dus wat je op de foto ziet zijn de knoppen die naar het usb/midi gedeelte gingen.
Toen dacht ik nou dat lijkt me wel geinig om in een doosje te proppen en wellicht gebruiken om CV funkties aan te sturen
 
Ik denk dat dat wel moet kunnen. Het is de vraag of het de moeite loont om iets bestaands in te bouwen, soms is het makkelijker om iets van 0 te ontwerpen in mijn ervaring. Maar dat kan een leuke uitdaging zijn. Heb je de breakouts van de MBseq erbij? Als je die hebt kun je her en der gewoon het een en ander inprikken.
 
Wat bedoel je met mbseq? midibox? Nooit afgemaakt en onderdelen verkocht
Ik heb geen sequencer (alleen keystep en es-8 met vcvrack)
 
Ik ga er nog wel even over denken ik weet ook nog niet goed genoeg wat je allemaal kunt met cv
 
Back
Top