sadà\exposadà - DustFire

Dat is inderdaad een forse verbetering.
Vind het buitengewoon knap gedaan.
Alles klinkt veel helderder en uitgebalanceerder.

dank robi!! ja de mix is ook beter geworden, de drums stonden gewoonweg te hard, simpelweg. ook de zang maakt een laag en die brengt ook struktuur.

Ik heb de eerdere versies niet gehoord, maar deze vind ik erg goed. Fijne vocals ook!

ook dank! bedankt voor het kompliment over de vocals, het was lang uitvissen hoe ik hier op zingen moest. en meestal komt het op een moment vanzelf... de eerdere versies weken louter af in mix en geen vocals.

Puik werk Vink, wanneer komt het album?

dank! haha! het album, zit in de pijplijn, er is artwork. word simpelweg op bandcamp gepubliceerd, gratis. 2 albums zelfs denk, mijn oudere werk en nieuwere werk. ik stel het steeds uit, maar zal met een vriend de "volgorde" gaan uitvissen, er zijn al vaste volgordes uitgevogeld. gaat traag.

Dit is zeker release waardig materiaal ! Wordt tijd dat je eens wat labels gaat benaderen.

wow, wat een kompliment. labels benaderen? klinkt verleidelik, maar onafhankelik blijven, en wellicht zeer in de marge eveneens.. ooit bij een label gezeten, met götterdämmerung, had wel wat, maar uiteindelik donderden ze ons er toch uit, want te industrial geworden.. goed. ik zie het gewoon als een heerlik kompliment. onverwacht.
 
Back
Top