Vink - DustFire

:D:D:D Dit soort 'fuck alle regels' muziek kan ik erg waarderen. Het doet me denken aan iets wat ik nooit heb meegemaakt maar wel had willen meemaken. Een of andere vage act op een vaag feest op de ADM of Ruigoord of zo...

wow heerlikke woorden! fuck alle regels, haha!

Fijn sfeertje.. doet aan 1 of ander duister ritueel denken. Heb geboeid geluisterd!

ja er zit altijd een vorm van ritualistische insteek in. dank je voor je mooie woorden

Poehee...... dit ligt erg zwaar op mijn maag.

haha, sja, Dustfire, hee... maar klopt, het is het doel, niet altijd. wel érg vaak...
dank voor het luisteren!
 
En kwam de geest tevoorschijn?
origineel en gedurfd

alle demonen vierden het lichtfeest van Dustfire...
dank! "origineel en gedurfd", ik heb dat in een ander domein zeker (meer dan zelfs) bereikt, daarom vind ik deze opmerking zeer bizonder. ik mot nog veel leren, maar ik kom er wel. het is niet zo dat ik neerkijk op wat ik heb gemaakt....
 
Sjeez, wat heb ik nou aan mijn fiets hangen? Divers zijn ze wel, de entries voor deze content! De gustibus non est disputandum.
 
vink "I underestimated the sound of the dark side" :D Weer een duister stukje industrial techno-punk? Helemaal jouw stijl :okdan:

:D yeah! come to the sound of the dark side... industrial techno-punk is wellicht de meest precieze beschrijving. dank! toch een herkenbare, eigen stijl aan het opbouwen... fijne reaktie!


Sjeez, wat heb ik nou aan mijn fiets hangen? Divers zijn ze wel, de entries voor deze content! De gustibus non est disputandum.

ook een fijne reaktie, mijn latijn is niet zo goed, gustibus kende ik niet.. dus even opgezocht. later in de 18e is deze "stelling", heerlik uitgewerkt en omgevormd. leeswaardig materiaal voor iedereen die in kunst geïnteresserd is (het wekt de kultuurfilosoof in mij op, maar dan ga ik een ellenlang kollege geven...).

sja, dank voor het luisteren!

overigens is mijn latijnkennis nihil, ik heb eens die van warehousegroove opgezocht, seneca die ken ik dan wel, heb ook wat werken van hem staan, maar kende dit mooie "citaat" niet.

zie het als goud voor je ziel...! Dustfire........ nee over smaak valt niet te twisten, er gebeurt geheel iets anders, dat buiten een diskussie kan vallen. o jee, daar ga ik. ik stop. het is geen verstandelikke kwestie. nee, ik stop! dus als het niet binnenkomt, houdt het op. zeker met mijn stijl is dat gevaar groter. of gevaar.. nou ja, de diversiteit is inderdaad intrigerend van deze contest, dat maakt het luisteren wel zeer plezierig.
 
electro vs virgin prunes.....gelukkig niet alleen house tracks etc hier

wow mooi kompliment, virgin prunes.. dank!

Mooi en niet te druk :okdan:

haha! niet te druk, het mag dan soms "snerpend" zijn, het is inderdaad niet te druk.

maar "mooi" valt tevens op, dus dank!!
 
Ik ben zelf helemaal van de harmonieuze/welluidende muziek, maar weet zo onderhand wat ik van jou kan verwachten. Het gekke is dat ik door je muziek een bepaalde voorstelling van je persoonlijkheid heb gekregen, lijdend aan weltschmerz of zoiets, maar dat strookt totaal niet met de positieve en opbouwende commentaren die je op andermans werk levert. Gelukkig kan ik dit keer het geheel beter pruimen, zeker ook je vocalen, dus wie weet eindig je nog eens keer met een Bach-achtig werkje...
 
Blijft een heerlijke track! Ik heb 'm al eerder voorbij horen komen en hij is blijven hangen. Ik herkende 'm meteen... prachtig gemaakt. Ook fijn dat het iets totaal anders is dan de gangbare inzendingen. Fijne afwisseling.
 
Ik ben zelf helemaal van de harmonieuze/welluidende muziek, maar weet zo onderhand wat ik van jou kan verwachten. Het gekke is dat ik door je muziek een bepaalde voorstelling van je persoonlijkheid heb gekregen, lijdend aan weltschmerz of zoiets, maar dat strookt totaal niet met de positieve en opbouwende commentaren die je op andermans werk levert. Gelukkig kan ik dit keer het geheel beter pruimen, zeker ook je vocalen, dus wie weet eindig je nog eens keer met een Bach-achtig werkje...

laat ik nu een bach liefhebber zijn (maar ook schönberg... haha, klassieke muziek draai ik veel..). dus er komt een profiel uit? haha. ja kan ik me wel voorstellen. of het klopt? van geen belang.. dank dat je het beter kon pruimen!

Blijft een heerlijke track! Ik heb 'm al eerder voorbij horen komen en hij is blijven hangen. Ik herkende 'm meteen... prachtig gemaakt. Ook fijn dat het iets totaal anders is dan de gangbare inzendingen. Fijne afwisseling.

dank eddie! heerlikke woorden!
 
Dit heeft wel wat. Niet echt mijn muziek maar wel een hele goede productie. Knap werk!
 
Lekker duister man! De vergelijking met Deutsch Nepal snap ik wel. De artiest Muslimgauze is ook zoiets vergelijkbaars. Goed bezig!

dank!! (en had dat nog niet gemeld, deatsch nepal ken ik niet, en muslimgauze eveneens niet, maar ga die zeker ontdekken gaan!)

Dit heeft wel wat. Niet echt mijn muziek maar wel een hele goede productie. Knap werk!

eveneens dank! fijn dat het ondanks je muziek niet is, het toch iets doet. dank voor je fijne reaktie!
 
Lijkt wel een achtergroundtrack voor een occulte ceremonie!
 
Vink, de industriële sjamaan. Top. Dit hoort op een podium thuis, maar niet in een pand of zaal waar je dit zou verwachten. In de natuur op een heide of midden in een bos bij donkere nacht met wat lichtshow en een rookmachien, dat zou een zeer mooi contrast zijn en toch heel harmonieus. :okdan:
 
Vink, de industriële sjamaan. Top. Dit hoort op een podium thuis, maar niet in een pand of zaal waar je dit zou verwachten. In de natuur op een heide of midden in een bos bij donkere nacht met wat lichtshow en een rookmachien, dat zou een zeer mooi contrast zijn en toch heel harmonieus. :okdan:

haha, ja daar heb geheel gelijk. de industriële sjamaan... :engel: ja dat "sjamanistische", ik gebruikte heel lang geleden, die term vaak, en komt weer terug, ook mijn mystieke inslag... maar dan wel op een wijze, die sja, ja, wat eigenzinnig is.
de termen gebruikte ik niet meer( al is er een terugkeer, bij toeval in een gesprek), het basisgevoel van waaaruit ik werk is nooit fundamenteel veranderd, wel uitgebreid, of hoe je het ook noemen wilt. ik blijf wat vaag, anders staat hier een heel kollege (en die heb ik ooit gegeven... maar ja dan moesten de studenten ook luisteren... ze hadden geen keuze, ja niet op komen dagen, haha).

en wat je schetst, ik herhaal, klopt, en er is weer een oud idee naar boven komen drijven, maar dat zal een jarenlange planning worden of planning, voorbereiding, in wezen ben ik al bezig met de voorbereiding. geeft niets, want zal een samenballing worden van..... en :beard: als ik ze zo bij zit, zal ik nog bezig zijn...

maar heerlik hoe je het omschrijft. dank!!
 
Ik blijf erbij, dit is release waardig ! Dit moet uitgebracht worden. In de jaren tachtig was je een hit geweest in de underground scene. Je hebt een typisch eigen geluid en dat is redelijk uniek in deze wereld waarin iedereen elkaar kopieert.
 
Back
Top