Vink - DustFire

Ja, mooi! Zoals ik een paar maanden geleden ook vond... Alleen komen de stabs nu wat pijnlijk binnen in mijn verkouden hoofd.. :-)
 
Ik heb er waardering voor dat je met dit soort muziek totaal niet probeert de luisteraar te pleasen.
Op een paar freaks na natuurlijk :D.
Daarbij zijn een aantal geluiden zo gefreakt dat die al bijna een kunstwerk op zich zouden kunnen zijn:geslaagd:
 
Ik blijf erbij, dit is release waardig ! Dit moet uitgebracht worden. In de jaren tachtig was je een hit geweest in de underground scene. Je hebt een typisch eigen geluid en dat is redelijk uniek in deze wereld waarin iedereen elkaar kopieert.

ay! ay! wat een groots kompliment. dank je! :halleluja
 
Ja, mooi! Zoals ik een paar maanden geleden ook vond... Alleen komen de stabs nu wat pijnlijk binnen in mijn verkouden hoofd.. :-)

dat kan ik goed invoelen, die stabs met verkouden hoofd, het lijkt alsof iedereen nu verkouden is. sja, het gaat me om doorboring, dus... dank!!

Ik heb er waardering voor dat je met dit soort muziek totaal niet probeert de luisteraar te pleasen.
Op een paar freaks na natuurlijk :D.
Daarbij zijn een aantal geluiden zo gefreakt dat die al bijna een kunstwerk op zich zouden kunnen zijn:geslaagd:

dank je! ja ik maak wat ik wil horen, en natuurlik is het voor de openbaarheid bedoelt, en de hoop dat het werkt voor anderen. dank je, speciaal, over de opmerkingen over de geluiden, ze zijn al op zich bizonder, vond ik zelf ook... ik werk vanuit sounds, al begint er verschuiving plaats te vinden, maar het zal altijd de basis blijven.

Wat een track zeg. Een zuigende, schurende, schreeuwende, schurkende, schroeiende track. Heerlijk!

wow! ja rake woorden! dank! en: heerlik!
 
Ik heb me kunnen beheersen en heb de tracks tot nu toe netjes in alfabetische volgorde afgeluisterd na met de track onder mijn eigen inzending begonnen te zijn. Ja, dan kom je vrij laat aan de beurt Vink ;). Maar het is zover.

Ik snap er niets van. Jouw muziek zou ik echt nooit zelf opzetten, niet thuis, niet in de auto en niet in de sportschool. Maar met (bijna) elke track weet je me te raken. Je spreekt iets aan in me, dat ik niet (her)ken, of te weinig aandacht heb gegeven in het verleden. Zo ook weer met deze inzending. Ik kan hem niet analyseren op techniek, alleen op wat het met me doet. En dat is een dikke 10!

De geschetste beelden herken ik, maar ik zie ook beelden die gemaakt zijn een camera die op het hoofd van de hoofdrolspeler is gemonteerd en zijn/haar gezicht filmt terwijl hij/zij zwaar onder invloed van psychedelische middelen zich een weg baant door de menigte in een duistere kelder, waarbij de beelden versnel en vertraagd worden afgespeeld in zo'n schokkerige setting. Je voelt je al slecht als je ernaar kijkt. Dat idee.
 
Heel bijzonder, maar het nummer lijkt erom te smeken dat het op een bepaald moment toch meer opbouwt in plaats van verder te kabbelen.
 
Ik heb me kunnen beheersen en heb de tracks tot nu toe netjes in alfabetische volgorde afgeluisterd na met de track onder mijn eigen inzending begonnen te zijn. Ja, dan kom je vrij laat aan de beurt Vink ;). Maar het is zover.

Ik snap er niets van. Jouw muziek zou ik echt nooit zelf opzetten, niet thuis, niet in de auto en niet in de sportschool. Maar met (bijna) elke track weet je me te raken. Je spreekt iets aan in me, dat ik niet (her)ken, of te weinig aandacht heb gegeven in het verleden. Zo ook weer met deze inzending. Ik kan hem niet analyseren op techniek, alleen op wat het met me doet. En dat is een dikke 10!

De geschetste beelden herken ik, maar ik zie ook beelden die gemaakt zijn een camera die op het hoofd van de hoofdrolspeler is gemonteerd en zijn/haar gezicht filmt terwijl hij/zij zwaar onder invloed van psychedelische middelen zich een weg baant door de menigte in een duistere kelder, waarbij de beelden versnel en vertraagd worden afgespeeld in zo'n schokkerige setting. Je voelt je al slecht als je ernaar kijkt. Dat idee.

dank! we zullen het maar niet analyseren gaan.. mooie beschrijving, altijd verrassend wanneer mensen met een beschrijving komen, heerlik! en heb volgens mij hetzelfde nu ook eens ervaren bij een spaarzaam aantal inzendingen, waarvan ik dacht dat wordt niks, en ik werd volledig geraakt...

Heel bijzonder, maar het nummer lijkt erom te smeken dat het op een bepaald moment toch meer opbouwt in plaats van verder te kabbelen.

sja, dat blijft de eeuwige diskussie, bij mijn muziek. ik arrangeer wel meer dan vroeger, alhoewel, ik bedoel ik arrangeer wat anders dan vroeger, toch dat herhalende zal blijvend zijn. ik kan het me wel voorstellen, de vocals geven je wellicht het gevoel. ik weet het niet. maar dank dat je het bizonder vindt!
 
Heel gaaf gedaan, om dit te verzinnen en te maken komen zeker skills en veel creativiteit bij kijken.

dank, groot kompliment! al heb ik vaak, niet altijd, het gevoel dat ik zeer rommelig werk, maar dat is zoekende. wat rommelig gaat. uiteindelik... ik ben nog immer lerende, dat merk ik nog wel.
maar elk nummer dat ik maak krijgt zeer intense aandacht, elke detail. of het skills zijn of gevoel, sja dat weet ik nog niet....
 
dank, groot kompliment! al heb ik vaak, niet altijd, het gevoel dat ik zeer rommelig werk, maar dat is zoekende. wat rommelig gaat. uiteindelik... ik ben nog immer lerende, dat merk ik nog wel.
maar elk nummer dat ik maak krijgt zeer intense aandacht, elke detail. of het skills zijn of gevoel, sja dat weet ik nog niet....

uiteindeiljk maakt elke creatie je een betere creator ;) en ja, skill of gevoel...ik denk voor een creatie als dit heb je beiden nodig en vooral wat je zelf ook zegt, oog hebben voor de kleine dingetjes.
 
dank voor allen die geluisterd hebben en/of gestemd hebben!

de reakties waren voor mij het grootste plezier. en natuurlik is het leuk om elk jaar, wat hoger te eindigen...

maar, ik herhaal (en hee dat doe ik ook mun muziekjes...), de reakties zijn voor mij leerzaam, en geven mij de ekstra moed om door te gaan en en mijn stijl te verbeteren.

nogmaals dank!
 
Back
Top