Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

En het is juli en doods stil zoals al jaren. Enige update iemand?
 
Niet op het sequentix forum hoor.

Colin had het lumineuze idee om de prijs te verhogen naar 6000 euro om zo de wachtlijst in te korten en verder terecht geklaag over hoe hij en zn vrouw behandeld worden door sommige wachtenden. (Zie generelal chat -> cirklon waitlist). Ook de nodige slijmballen na zo’n post natuurlijk.

Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat ze zelf deze situatie hebben geholpen creeren. Populair product met idiote wachttijd omdat men de eindassemblage perse in huis wil doen.

Ze zijn nu ergens bij begin 2018 op de wachtlijst. En dan de gewoonlijke blabla over corona en leveringsproblemen. De wachtlijst was al 2 jaar voor corona maar ze doen er tussendoor ook de uitlevering van de V2 upgrade kits voor V1 klanten. In mijn optiek schieten die dus weer even voor.

Maar goed. Dramaaaaaa en eerste wereld problemen :D
 
Er is ook gezegd dat ze genoeg onderdelen nu hebben ok tot ergens eind 2019 de wachtlijst door kunnen werken. Ze gaan iig sneller dan eerst, nu maart 2018.
 
Inderdaad

Zit ik dan met m’n februari 2021 =(

Had ik m'n plek in 2014 maar niet op moeten geven. Waar zat ik men m’n gedachten toen zeg. :D
 
K heb meermaals ingeschreven denk ik, omdat ik geen bevestiging kreeg. Maar ik vind die mail nog,steeds niet. Wie weet sta ik,helemaal niet op,de wachtlijst 😅
 
Voor ons een vraag en voor hun een weet. Als je de waitlist draad volgt op hun forum weet je eigenlijk alleen waar ze zijn in de tijd. Sommige wachtenden reageren als ze een mail met bestel info hebben gehad, maar dat zal lang niet iedereen doen.

Hoogstens via serie nummers achter te komen hoeveel er gemiddeld worden gebouwd. Maar denk niet dat iedereen die gaat delen. ;-)
 
Kan me best voorstellen dat na 4 jaar wachten er al kandidaten gestopt zijn, email kwijt zijn, overleden, financieel gepluimd enz.
Stel dat mijne al lang klaar is en de email in de spam ergens zit... Kan allemaal.
Zo'n wachtlijst tikt dan al snel af met alle niet meer geschikte/ geinteresseerde kandidaten
Maar vermits ik april 2018 ben moet ie er dus in theorie deze zomer echt wel aankomen.
 
En zo blijft het gokken wanneer je aan de beurt bent ;) , wel genoeg tijd om iedere maand een bedrag opzij te zetten en er echt niet aan te komen. Tenzij er extreme factoren zijn zoals Klinkske ook al benoemd geen reden dat het geld niet klaar kan liggen op het moment dat je aan de beurt bent. Als je dan niet heel je workflow gewisseld hebt natuurlijk. Het is sowieso geen impuls aankoop.
En ook geen apparaat dat je koopt als je niet al een tijdje met hardware bezig bent denk ik.
 
ik denk dat als Ishi zijn serienr deelt eens ik mijne heb we kunnen uitrekenen hoeveel ze er hebben gemaakt op die aantal weken / maanden
 
Zó goed kan die sequencer toch niet zijn?
Het feit dat je moet lijden voordat je het apparaat krijgt, draagt vast bij aan de waarde.
 
Dat wist ik 4 jaar geleden niet dat 't zo lang 'lijden' ging zijn *D
Muziek maken kan gewoon zonder ook hé
 
Back
Top