Teenage Engineering Po Modular

pocket operator goes modular!
the pocket operator™ family is breaking new frontiers – our small, battery operated and affordable synthesizer today expands into the modular analog universe.
with the introduction of three pre-configured chassis and 15 sound modules, there's finally a way for youto explore the pure fun of modular synthesis in a hazzle free way.
we have created three kits that include everything you need to get started. just bend, assemble and patch! it's never been easier to get started with modular music making.

Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.02.16.png - Click image for larger version  Name:	Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.02.16.png Views:	1 Size:	628,8 KB ID:	3664138

Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.03.09.png - Click image for larger version  Name:	Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.03.09.png Views:	1 Size:	751,1 KB ID:	3664139

Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.03.16.png - Click image for larger version  Name:	Bildschirmfoto 2019-01-18 um 19.03.16.png Views:	1 Size:	294,8 KB ID:	3664140
 


Het geluid heeft deze TE iig mee.
De prijs ook trouwens.
Gaan er gelijk mensen vergelijken of het nog goedkoper kan. Vast, wat doepfer hier, ladik daar, zelfgeknutselde kast en met te weinig specs kom je er wel ongeveer. Ik betwijfel het maar goed.
En het oog wil ook wat......
De prijs per module van TE zal ook gemiddeld lager zijn dan die van behringer.
Ik wacht op de recorder uit de OP-1 in eurorackformaat voor maximaal €100. Jihaaaaa!!!!!
 
Hopelijk betekent dit ook dat ze toch de tijd kunnen nemen om omgekeerde polariteitsbescherming aan de poorten toe te voegen? Prijs was al hoog, niet rackable, lijkt me toch het minste wat er nog bij kan. :)
 
Hier een vid waarin de 400 in elkaar gezet wordt.



En nog ééntje met wat meer uitleg en geluidjes:

 
Bah dat klinkt weer veel te leuk en goed.
Daar gaat t vakantiegeld weer 8)
 
Een leuke basis modular voor weinig geld.... maar die case... :stupid

Ik krijg op afstand al de kriebels als ik zie hoe je dat dunne metaal moet buigen, de verf die afbladdert op de plekken waar het gebogen is, en als je pech hebt vast ook scherpe randjes. Die kabel-spaghetti die je samen moet persen om de face plate met de modules tegen het frame te monteren. Die gammele pots. Het feit dat je zelf spacers in tweeen moet knippen. Nee dan heb ik toch liever een solide kast die gewoon aan alle kanten dicht is met netjes afgewerkte hoeken en stevige knoppen.
 
Niks staat je in de weg om van dat frontpanel de zijkanten netjes te verwijderen en het in een netjes zelfgebouwde behuizing te klussen. Potmeters zijn ook wel te vervangen, dan nog is het geen geld voor de geboden functionaliteit. Ik ben met je eens dat die behuizing ivm die power kabels wel een centimeter of anderhalf dieper had gemogen, dit ziet er niet goed uit.

Is dat touch keyboard er nou eigenlijk al? Daar ben ik wel benieuwd naar, stuk goedkoper dan een van Verbos :D
 
Back
Top