beter laat dan nooit

Riezz

dit is een test
Lid sinds
5 januari 2004
Berichten
545
Locatie
Yerseke, Zeeland
hey hoi allemaal... ik weet, ben wel al sinds januari of zo hier aangemeld maar kan me niet echt meer herinneren of ik me ooit voorgesteld heb...

voor de zekerheid alsnog maar doen dan :) beter laat dan nooit

BEGIN!!!

hoi allemaal,

ik ben Richard, inmiddels 31 jaar jong, woonachtig in het leuke Bergen op Zoom ( leuke met korrel zout please)
al zeker sinds me 9e bezig met toetsen ( het vermaarde 'orgelles' ) na 3 jaar kwam interesse voor keys in algemeen
mede door toedoen van me broer die zo`n blitse SONY WALKMAN had EN!!!! ( jaja) casettes met Jean Michel Jarre, Vangelis etc. had.. ik was verkocht bij de eerste klanken van Jean Michel Jarre - Arpegiator
na me eerste Casio keyboardje ( ja heb foto, nee ik sta er dom op) kocht ik me eerste, echte synthesizers.. te weten een Crumar Stratus en een Elka Soloist... de Crumar heb ik nog.. de Elka zou ik graag weer hebben..
Vervolgens nog een DX27 gehad,.. toen een KORG 01WFD.. die met mijn ongelovelijke idiote stomme kop omgeruild voor een Roland.. (durf nie eens welk type erbij te zetten) nouja... van fouten hoor je te leren en geloof me.. ik heb r van geleerd... ook kwam er ook nog een X3 voorbij....

op dit moment heb ik enkel nog maar een AN1x wat wel een leuk bakkie is en zeker de deur niet meer uit zal gaan :)
zou graag meer keys willen maar door geldantioverbodigheid ben ik gebonden aan vooral PC + software
wat op zich ook wel leuke dingen kan voort brengen
(tja MOOG 55 is duur.. een VST MOOG 55 een stuk goedkoper.. toch?? )


anyway.. ik klooi nog steeds graag met keys, muziek en dus electronische muziek in alg. ( ik ga geen stijl noemen die ik prefereer... want dan kan ik van Jean Michel Jarre via techno/elektro met een omweg via Wendy Carlos wel bij Kraftwerk terecht komen.... ) komt eigelijk op neer dat elke muziekstijl waar een synth bij gebruikt word, altijd mijn interesse kan wekken...

op dit moment zou ik best leuk vinden om uiteraard met andere synthofielen in contact te komen en zeker als je uit de regio hier komt. ( zuidwest brabant )...
tis o zo makkelijk om in je eentje muziek te maken maar es een keer met anderen te jammen of beetje klooien.. lijk me super...



voor nu.. de groeten :D

Richard
 
een kakofonisch welkom vanuit zuid-oost-brabant

:biertje: en dan bavaria ja ! ipv die uilenzeik genaamd oranjeboom
 
Origineel geplaatst door gemmetje
een kakofonisch welkom vanuit zuid-oost-brabant

:biertje: en dan bavaria ja ! ipv die uilenzeik genaamd oranjeboom

ah kijk, vanuit de andere kant...

thnks


(een Hoegaarden gaat r wel in hiero)
 
Welkom hoor! :okdan:
 
heel erg gegroet en welkom hier!!

veel fun toegewenst en andere fenomenen... al zal dat niet echt een probleem zijn.

hmm, berg op zoom, is dat niet een heel klein beetje België?
Ik heb ooit nog in een studentenkoor een soort geuzenlied gezongen (als bas) over het beleg van berg-op-zoom.

maar goed, dit geheel ter zijde.

je bent dus de trotse eigenaar van een yammie an1x? fijn bakje!
benieuwd naar tracks van je.

tot posts!!


-cloudy

:doei:
 
Re: beter laat dan nooit

Origineel geplaatst door Riezz73
Vervolgens nog een DX27 gehad,.. toen een KORG 01WFD.. die met mijn ongelovelijke idiote stomme kop omgeruild voor een Roland.. (durf nie eens welk type erbij te zetten)

Watje! ;)

Ben toch reuzebenieuwd wat voor 'n Roland dat was... :yamaha:
 
Back
Top