Vocoder

cns

sfm
Lid sinds
3 april 2004
Berichten
1.226
Locatie
Waddinxveen
Wat is nu werkelijk een goede vocoder plugin voor Cubase?

Ik heb er nu 1 maar ben de naam kwijt maar het valt mij tegen wat daarmee kan!

dus mensen
 
Re: Vocoder

Origineel geplaatst door cns
Wat is nu werkelijk een goede vocoder plugin voor Cubase?

Ik heb er nu 1 maar ben de naam kwijt maar het valt mij tegen wat daarmee kan!

dus mensen
de standaard die in cubase sx zit is al behoorlijk goed.
als je beter wilt zul je moeten kijken naar vokator of orange vocoder.
 
ok thanx want idd die in cubase sx zit, weet ik de naam niet van dus, maar die vindt ik tekort schieten.
 
Origineel geplaatst door cns
ok thanx want idd die in cubase sx zit, weet ik de naam niet van dus, maar die vindt ik tekort schieten.
op welk vlak schiet die te kort?
 
kan het nu even niet uitleggen maar vind dat je te snel een sound helemaal niet meer hoort, hmm, tja nou ja kom ik vannacht nog op terug, als ik weer heb ziiten pielen.
 
maar euh waar gebruik jij hem voor welke sounds haal je er door? of....

Gekke vraag zeker? maar ik heb hem namelijk nog niet met vocals geprobeerd :biertje:
 
shit zeg was je me net voor :doei: maar idd voor vocals zo groen ben ik nu ook weer niet maar sommige sounds gaan echt vet klinken door de vocoder!
 
inderdaad :D

met orangevocoder is die "rotating robot" preset echt tof, vokator heb ik nog niet helemaal onder de knie maar die lijkt me zelfs nog vetter.

Veel van die orangevocoder presets klinken wat te warm voor mn muziek
 
Orange Vocoder, Antares Autotune (niet echt een vocoder, maar leuk voor dat Cher-effect). Waves maakt er ook eentje; zit geloof ik in de musicians bundle.
NI Vokator is geen vocoder meer, maar een complete synth. Volgens mij kan je daar alles wel mee op termijn, maar houdt rekening met een steile leercurve.
 
om hier maar even op in te haken, die orange vocoder, doet die met gemak kraftwerk, transformer, jarre-revolutions, air, battlestar gallactica achtige bewerkingen? ik hoor altijd dat de hardware MAM VF-11 vocoder zo goed is (maar wordt niet meer gemaakt, toch?) hoe verhoudt zich die orange daarmee?
 
Fuck orange vocoder gevonden geinstalleerd maar nix zit er een fout in de file, jezus. Maar goed ben blij dat er meer mensen zijn die hem dus niet alleen voor vocals gebreuken. }:|

Ga maar Native Instruments halen denk ik ben ik gelijk van die andere af die het voor mij net niet zijn.
 
Back
Top