Ervaringen NOAH EX?

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lid sinds
2 mei 2003
Berichten
2.114
Locatie
0492
Hoi!

Ik vind die aanbieding van Creamware toch wel héél interessant... Een NOAH EX met een berg plug-ins om je een leven lang te vermaken voor 1.200EUR. Ik heb gezoch op ons mooie forum, maar ik ben geen echte gebruikerservaringen tegen gekomen...

Mijn vraag dus: zijn er mensen die de NOAH (EX) al even gebruiken en hun ervaringen willen delen?

Alvast bedankt!

Groet,
Roy
 
ik ben ook erg benieuwd. Ook omdat er in SOS stond dat het 1 en ander nog geupdate/verbeterd moest worden... ben benieuwd of dit ook gedaan is.
 
Origineel geplaatst door cream
kijk anders eens hier

Bedankt Cream!

En zelfs op dit forum weinig échte gebruikers ervaringen, en meer mensen als ik -zoekers-.

Ik heb de SOS review goed doorgespit, en volgens mij is hij zijn geld alleen al waard voor de MINIMAX plugin (Minimoog model): meerdere mensen geven aan dat ze het verschil tussen de echte en de plugin níet kunnen horen!
Naast deze plugin kun je -gelijkertijd- nog drie synths hebben draaien! Ik ben enthousiast, en ik ga er eentje bestellen! Nu nog ff uitzoeken waar...

Groet,
Roy
 
Origineel geplaatst door Lacertus
Bedankt Cream!

En zelfs op dit forum weinig échte gebruikers ervaringen, en meer mensen als ik -zoekers-.

Ik heb de SOS review goed doorgespit, en volgens mij is hij zijn geld alleen al waard voor de MINIMAX plugin (Minimoog model): meerdere mensen geven aan dat ze het verschil tussen de echte en de plugin níet kunnen horen!
Naast deze plugin kun je -gelijkertijd- nog drie synths hebben draaien! Ik ben enthousiast, en ik ga er eentje bestellen! Nu nog ff uitzoeken waar...

Groet,
Roy

de minimax, prodyssey, interpole en vinco zijn de echte toppers van creamware op dit moment, ik heb ze zelf ook en ze zijn echt ongelooflijk goed kwa sound.

ik denk dat je hem bij creamware zelf moet bestellen, dan krijg je er nog wat extra synths bij geloof ik, en daar is die maar 1111 euro.
 
Back
Top