Jupiter 6

Hijs erg mooi :)
... en nu van Q
 
Laatst gewijzigd:
Zeg, gefeliciteerd! Best een redelijke prijs ook... (ik neem aan dat het geen Europa is?)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo? ...niet Scratch dan?

die heeft zijn geld al uitgegeven.. da's gewoon stom! :D
 
Dank dank, er komt tzt een Europa mod op. Er zijn weer sets beschikbaar dat maakte de beslissing makkelijker.

Het eerste wat ik morgen ga doen is met de auto naar de garage, IKEA-bomber 6 heeft nl in zijn enthousiasme de bijrijdersstoel van de nieuwe 206 vermøbelt :D

Hij ziet er geweldig uit, met die lichtjes is het alle dagen kerst in Huize Q.
 
Origineel geplaatst door The Q
IKEA-bomber 6 heeft nl in zijn enthousiasme de bijrijdersstoel van de nieuwe 206 vermøbelt :D

Hij ziet er geweldig uit, met die lichtjes is het alle dagen kerst in Huize Q.
ik kan me niet herinneren dat ik de bijrijdersstoel heb voorzien van lichtjes... :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ik kan me niet herinneren dat ik de bijrijdersstoel heb voorzien van lichtjes... :D

Eh, van dittum?

elechair.jpg
 
Origineel geplaatst door demian
die heeft zijn geld al uitgegeven.. da's gewoon stom! :D

Uiteraard...dat soort dingen overkomen mij natuurlijk altijd... :P



Origineel geplaatst door The Q
Hijs erg mooi :)
... en nu van Q

Zeg 'Q', ik verwacht natuurlijk wel dat je binnenkort een leuk trackje plaatst, met die universele masterlijke sounds uit dat Hemelse analoge monsterbak....WAT NU VAN JOU IS....!!!!! Vuile mazzelaar!!! :D :D

Afijn....veel muzikale pleziertjes toegewenst! ;)
 
Ow en trouwens.... voordat ik natuurlijk straks wéér te laat ben...8~ Als iemand nog een brute CS80 weg doet... (je weet maar nooit wie dit threadje kan lezen) Dan hoop ik bij deze wel een keer op tijd te zijn, maar laat 't dan ff over 4 maandjes weten ofzo....heb ik tenminste weer wat €uries :D

Ik ken de CS80 verder nie...maar nadat ik onderstaand videoclipje ff had gezien, was ik absoluut hartstikke verliefd op die vreselijk mooie strings die er uitkwamen (0.48 min)!!:luv:

CS80

Origineel geplaatst door Hanz
Vangelis demonstreert de Yamaha CS80

Van de Arturia CS80v pagina...

whoa2.gif


Afijn...mocht ik meer willen weten...start ik wel een nieuw threadje!
 
Back
Top