Roland Jupiter 8

Waarschijnlijk dezelfde als die van de blauwe Roland SH-101. Ik zie dezelfde foto (jupiter op stand en mengpaneel op de grond) die ik ook op de ‘website’ zag van pawn-shop-europe.com (de vermeende verkoper).

Scam dus.

ik zal weer eens een mailtje sturen of ik langs kan komen om te kijken :D

JurgeN
 
Ik heb ze even een mailtje gestuurd, voor de leuk. De reactie was dat ik de synth wel alvast vooruit kon betalen en dat ze hem daarna echt, echt, echt gingen opsturen. Als-ie niet bevalt, mag ik hem gratis weer terugsturen, dus wat kan er nou mis gaan? ;)

Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik geprobeerd heb te betalen, maar dat er iets mis ging met de overboeking. Of ze even 100 euro naar mij willen overmaken om te controleren of alles klopt. Zo, en nu weer aan het werk... :P
 
Jammer dat Marktplaats niet zo vlot is met weghalen... (geldt ook voor de blauw Roland SH-101 - staat er ook nog steeds)
 
Die 3de foto herken ik vanop 2dehands.be, ik had daar de vraagprijs van 4250 onmiddellijk via mail geboden maar geen reactie, ik ging ervan uit dat iemand me voor was maar blijkbaar een scammert.
 
Dat is ook wel heel scherp geprijst :-)
 
Zeker, wonderen zijn de wereld nog niet uit
en het zou je maar overkomen
zo heb ik jaren gehoopt bij een of ander omaatje een moog modulair system 55 tegen te komen
na ca 5000 kopjes koffie , toch maar besloten voor andere manieren om modulair te gaan
 
Deze kreeg ik ondertussen van die kerel van de Jupiter 8:
Goede dag, bedankt voor je interesse in de verkoop. De verkoop is nog steeds beschikbaar, maar ik wil je vertellen dat ik nu terug ben in Noorwegen. Dit omdat ik een paar maanden bij een bedrijf met de naam ExxonMobil werkte en nu wilde het bedrijf me terug hebben. Als u nog steeds geïnteresseerd bent, kunnen we de verkoop soepel en veilig regelen voor ons beiden. De prijs is inclusief bezorgkosten. Neem contact met me op als u geïnteresseerd bent in het kopen. Prima Dankjewel
groetjes

Johan P. Clausens gate 8

6508 Kristiansund
Norway

E-MAIL:
Mathias Haltameki <mathias.haltameki@outlook.com>
 
Ah ja, ik heb precies zo'n zelfde verhaal een keer gelezen hier op SF, van een verkoper van een Juno 60 op marktplaats. Die zat ook zogenaamd onverwachts in Scandinavië. Lekker laten hangen dus :). Prima dankjewel
 
Inmiddels de afgelopen weken alweer verschillende Jupiter 8's langs zien komen op Marktplaats. Allemaal vanaf recent aangemaakte accounts en geleende foto's.. achja..
 
Ik heb hier een conspiracy theorie over. Niet dat er nigerianen achter zitten maar resellers van audio apparatuur die wat bij verdienen.

Als iemand nog contact heeft ben ik erg benieuwd welk bank account er wordt gebruikt. Graag via pb ivm privacy.
 
https://www.2dehands.be/a/muziek-en...6636-.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a
voor slechts 2500 euro :D

"Roland Jupiter 8

Il est techniquement dans un étatparfait.

Visuellement il a ci et là 1-2 petites rayures mais généralement dans un super état pour un appareil de 20 ans

C'est la version US / JAPONE - transformateur de courant compris 110 V -> 220V.

c'est une rareté absolue.

Pour contacter, s'il vous plaît envoyez également votre numéro de téléphone."


:D ik wist niet dat de Jupiter 8 maar 20 jaar oud was.

1dag actief op 2dehands.be die kerel.
 
Back
Top