Plaatsbesparende gadget voor in de studio

|
v
 

Attachments

  • kbim2mb.jpg
    kbim2mb.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 41
Geinig! Maar eh, heb je al naar de prijs geinformeerd? Dit soort dingen zijn meestal schreeuwend duur. Ik durf in ieder geval niet te vragen wat het kost.
 
iets wat schreeuwend duur is kan met een beetje teamwork
voor redelijke prijzen worden ingekocht bij meervoud:
http://inkoopacties.net/
meestal weet je na een 'animocheck' of er genoeg geinterreseerden zijn,
wel eerst even de reductie prijs bij verschillende hoeveelheden navragen bij het bedrijf.
heb al flink wat toffe dingen gekocht via die site :)
 
Origineel geplaatst door bionrg
iets wat schreeuwend duur is kan met een beetje teamwork
voor redelijke prijzen worden ingekocht bij meervoud:
http://inkoopacties.net/
meestal weet je na een 'animocheck' of er genoeg geinterreseerden zijn,
wel eerst even de reductie prijs bij verschillende hoeveelheden navragen bij het bedrijf.
heb al flink wat toffe dingen gekocht via die site :)

Ik zie eigenlijk niet in wat dit soort mini tiptoetsen voor voordeel heeft op een normaal toetsenbord?
Wat neemt een toetsenbord nu voor ruimte in.
Kan iemand me dit uit leggen.
 
Bv voor hardware samplers, bv om je muis weg te doen, bv om keyboard+muis ergens op je mixer te kunnen placeren. Als je bv 4 computers hebt en 4 racksamplers die met keyboards werken, moet je al plaats hebben voor 8 keyboards en 4 muizen.
Enzovoorts..
 
Origineel geplaatst door ikke
Bv voor hardware samplers, bv om je muis weg te doen, bv om keyboard+muis ergens op je mixer te kunnen placeren. Als je bv 4 computers hebt en 4 racksamplers die met keyboards werken, moet je al plaats hebben voor 8 keyboards en 4 muizen.
Enzovoorts..

Voor dergelijke problemen heb je van die makkelijke switch-boxen. Kosten geen drol en je kunt je eigen, vertrouwde toetsenbord en muis blijven gebruiken.
 
waterdichte membraam toetsenborden... geloof me daar wil je NIET op werken!

en uh, wat moet je met een waterdicht toetsenbord in je studio? of heb je en jacuzi?
 
wat moet ik met een waterdicht toetsenbord als ik niet eens een computer gebruik in mijn setup?

-C-
 
Origineel geplaatst door Arv
waterdichte membraam toetsenborden... geloof me daar wil je NIET op werken!

en uh, wat moet je met een waterdicht toetsenbord in je studio? of heb je en jacuzi?

Lijkt mij vanuit ergonomisch oogpunt een ramp om mee te werken. Waterdicht, tja. Misschien handig als je regelmatig je bier over je toetsenbord heen gooit, of als je vanuit je ligbad een email wil sturen, of als je regelmatig nat niest, of veel kwijlt, of....
 
Origineel geplaatst door Arv
waterdichte membraam toetsenborden... geloof me daar wil je NIET op werken!

en uh, wat moet je met een waterdicht toetsenbord in je studio? of heb je en jacuzi?

Waterdicht & explosiebestendig !

Dat laatste is dan wel weer nuttig, het kan er in sommige hokken warmpjes aan toegaan. 8)
 
dit zinnetje less ik op de site : For Hazardous and Explosive Environments NEMA 4 compliant keyboard for use in potentially explosive atmospheres.

Maak je zulke vette muziek dat er omtploffings gevaar ontstaat, dan is zo'n keyboard dus wel handig !
:D :D :D

theiz
 
Back
Top