[Hardcore] BaZzmaze - Bionic [Preview]

BaZzmaze

Steigerend Lid
Lid sinds
15 augustus 2003
Berichten
38
Locatie
Tilburg
Zo hier dan weer ff een hardcore track tussendoor :)
Hij staat momenteel nog onder constructie maar ik kon het
niet laten om hem hier vast te laten horen voor wat feedback.

BaZzmaze - Bionic (preview)

Feedback please :)
 
idd vooral de kick daar moet je echt wat aan doen :walker: :biertje:
 
Ik zou op het moment waarop nu de 1e break komt (0.48 ), beginnen met een keiharde bassdrum erin te gooien en dan op het punt waar nu de bassdrum er weer in komt, pas de break beginnen.
Die kick die je nu gebruikt is echt veel te slap vind ik, daar mag sowieso wel wat aan gedaan worden!

Dat melodietje komt me trouwens ook heel vaag ergens aan denken, ik weet zo snel alleen niet aan welk hardcore nummer:erm:
 
Je weet het onderhand al denk ik, doe wat aan die kick, deze kick is meer zo'n kick die je na een break erin gooit en daarmee naar de echte bassdrum toewerkt...daar kan je hem misschien wel goed voor gebruiken.

Verder een vette track, maar het is een preview, dus er kan nog vanalles gebeuren :)
 
Weetje... die kick is poep!

En leeg die track maarrrr je bent nog bezig...

die lead is lekker....
 
Het is wel duidelijk dat elke luisteraar een vette stampende kik verwacht. ;)

1- Als ik jouw was had ik het nummer gewoon 2 minuten laten lopen met deze kick en alles erop en eraan. Na 2 min laat je de plaat gewoon heel langzaam teruglopen tot ie stopt. De stem laat je gewoon even zeggen,What the Fuck is going On ,daarna flikker je de plaat er opeens weer in met die Vette Stampende Kick waar iedereen naar verlangt,tevens lekker climaxje en onverwacht.

Want als ik dit nummer luister,verlang ik gewoon naar zon vette stamp kick. Probeer mijn tip eens uit volgens mij knalt ie dan helemaal,vooral als je de kick(die er nu in zit) ook zon 2 minuten lekker in het nummer laat,vooral met de melody. En daarna gooi je gewoon snoeihard de goede kick erin. Dan loopt het eerst lekker kut met die slappe kick en daarna knalt ie lekker weg. Heb geen verstand van hardcore,maar lijkt me een geinig idee. zie punt:1
 
Thnx Justin :biertje:
Lijkt me idd ook wel een goed idee om het zo te doen met een 2de hardere kick.
Ik ga het eens proberen :L
 
Justins idee heeft zeker wat :)

Naast dat vind ik ook de kick niet goed knallen...laag heeft het wel maar de attack moet harder ;)
En dan nog wat meer variatie maar dat komt wel goed.

Veel suc6 ermee Bazz
 
Ja *zucht*

Kicks maken is nooit mijn sterkste punt geweest... maar wat niet is kan altijd nog komen :)
 
Back
Top