In gebouwd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Lid sinds
19 april 2002
Berichten
5.336
Locatie
thuis
Vraagje aan de hand van deze 2 foto's:

it8.jpg


it6.jpg


Hoe komt ie daar???? Bouwen de roadies hem in 's morgens ofwat???? (Leuk bij deze 2 want deze zijn van het 1e wembley concert in een reeks van 5 met 1 dag niks)

Ook leuk is het spelletje wat herken je??? Ik herken alles al dus ik doe niet mee.
K'zou zeggen:
Waag eens een gok.
 
Beste slipperman....

Plaats je links eerst eens in een URL van een browser. Mocht er een plaatje te voorschijn komen zonder rood kruisje, dan op het forum plaatsen. Dit is niet de eerste 'rotte' post......

Deze thread zal zeer spoedig verdwijnen, mocht er geen echt plaatje voor terug komen..
 
Vreemd... Als ik de plaatjes copy paste in een browser dan kloppen ze wel ineens.....

Tony Banks again....

Ik heb nog steeds veel plaatjes voor je van hem!
 
zo dan...

zo dan...

Soms kan je pics laten zien, ik weet niet of het aan brinkster ligt, maar angelfire heeft het nl. ook.
 

Attachments

  • it8.jpg
    it8.jpg
    5,7 KB · Bekeken: 71
.
 

Attachments

  • it6.jpg
    it6.jpg
    15,7 KB · Bekeken: 69
nu zie ik ze wel bij de eerste post. Zou dat komen doordat ik ze eerst alleen met IE binnenhaal.. knetter iig.
 
Hahaha, zo repeteer ik ook met mijn band:)
Maak gewoon een vierkant, en de standaard met de lichste synth gebruik je als deurtje zeg maar.
Zier er erg stoer uit!
 
Ik d8 zelf dat ze bevriend waren met Arie van A.Hak.
Deze zou hem voor elk optreden erin hijsen met z'n 40 tonner ;)

Greetinx DJ R2, (die op dit moment bla bla bla) RSI Records
 

Attachments

  • bnb_bst1.jpg
    bnb_bst1.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 71
Laat ik het zo uitdrukken:

Ik schrijf al nummers en ik maak genesis midi's . Ik gebruik hier m'n toetsenbord (computer) voor en wat programma's. Binnenkort koop ik de DX7 en daarna zie ik wel. Ik wil in ieder geval op m'n 18e ook zeker zo'n vierkant hebben. Lijkt me wel gaaf.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top