Audiophile 2496 installeren

Rozegeur

Ingeburgerd
Lid sinds
25 januari 2003
Berichten
94
Hij werkte al geruime maanden perfect, maar plots was er geen geluid meer. In ieder geval, heb ondertussen mijn pc geformatteerd (moest toch gebeuren), en nu krijg ik die kaart maar niet geïnstalleerd. De diskette (of was het een cd?) met de drivers vind ik niet meer, maar ik heb die van de website van m-audio gedownload, maar dat werkt niet ... Win XP vindt de kaart wel maar zegt niet de software te hebben om ze te installeren...
Het stomme is dat ik hier wel drie cd's heb liggen die mee in de doos zaten, maar op geen enkele staan die drivers (waarmee het toen wel lukte!) maar allemaal prullaria die 'k niet nodig heb
Hoe krijg ik dit in orde?

bedankt
 
ja de drivers staan op m-audio.com hé
maar er wordt niets geïnstalleerd?! gewoon een hoop files in een map, niks exe of zo
 
windows start menu -> configuratie -> nieuwe hardware -> en als hij om drivers vraag de directory aanwijzen waar je die files hebt neergezet

voor meer hulp bij installatie van PC onderdelen : www.tweakers.net , http://gathering.tweakers.net
 
M-audio heeft uitstekende support vind ik zelf. Hier staat een animatie over hoe je je kaart onder windows xp moet installeren. Voor overige problemen met delta kaarten check hier.
 
Back
Top