New guitarextravaganza

Gitaar? Kijk eens goed naar je titelbalk? ;)
 
Tsja, uhm, leuk, niet verkeerd ook en al die dingen, maarruh, wat wil je dat we ervan zeggen? Ik bedoel, ik kan wel luisteren naar dit soort dingen, maar alles wat ik ervan zou kunnen zeggen valt te pareren met "het is dan ook maar een korte jam", dussuh... :confused: Maar op zich heb je wel een mooie basis om vanuit verder te gaan, denk ik.
 
Hey bedankt voor je reactie. Ik post dit mp3tje hier omdat ik het leuk vind om opnames aan anderen te laten horen. Wat jij ervan wilt zeggen moet jij zelf weten :) Het is inderdaad een jam. Maar er kan altijd nog commentaar gegeven worden op de frasering, de mix, gitaarsound en nog veel meer. :maffia:
 
Dan zal ik er nog eens mijn best op doen. ;)

Okee: de drums klinken wat dof. Niet onrealistisch of zo, maar dof. Vooral de hihats. Verder vind ik het wel cool: goed funky. Mooi basgeluid ook. Je gitaargeluid vanaf 0:28 is wat leeg t.o.v. wat je speelt; delay en galm zouden wel helpen, denk ik. En vanaf 1:00 als de drums versnellen (wel een tikje abrupt) zou je volgens mij een gave sectie met strings eronder kunnen maken (maar da's misschien wat minder haalbaar in een jam ;) ).

Zo beter? :D
 
Back
Top