[track] de mier vergat hoe hij moest vliegen

Origineel geplaatst door cyble
Vind ik ook,
sterker nog kvind er juist wel structuur in zitten eigenlijk :)

En voor degene die er geen vrede mee heeft met deze opmerking:
een random patroontje herhalen leidt immers ook tot structuur.

En onharmonisch ?
Volgens het woordenboek is harmonieus: "evenwichtig en niet conflictueus" of als 2e: "welluidend".
Ik vind het welluidend :)
En conflictueuze noten leiden tot contrast met de later volgende niet conflictueuze noten ergo evenwichtig.
Het is apart mee eens, maar slecht, kvind wel flex nummer en idd geen 13 in dozijn :D

Ieder zijn smaak hoor, was niet bedoeld om af te kraken het is niet mijn soort muziek..
Maar ik bedoel niet dat uit het woorden boek maar onharmonisch qau harmonie leer.
 
lekkere melodietjes en geluidjes, maar ik zou er veel subtielere drumgeluiden in stoppen, en dan bedoel ik vooral de kick en de snare; die klinken zo standaard t.o.v. de rest. Volgens mij zou een 808 shakertje en kickdrum met korte decay hier veel mooier zijn.

Maar blijft dat de melodietjes lekker klinken.
 
Ik vind het wel een cool nummer, ik luister hem nu voor de 3de keer. en ik vind het wel wat hebben.
tjah het is niet een nummer die bij iemand in het huisje past.


Was je onder invloed ? of leefde je in die mier die vergat hoe hij moest vliegen?

Mijn beeld in dit nummer is dat die mier in Dromenland is en een beetje wiet heeft gerookt :D tjah en toen vergat hij hoe hij moest vliegen :D
 
Origineel geplaatst door sowhat
Was je onder invloed ?

deze vraag heb ik al meerdere malen gehad. :D
het antwoord is neen. :biertje:
 
vind het koel klinken, nogal heel erg plaid'ish... maar das niet erg, die zijn erg goed!
 
he he he, wel goed hoor, jij moet es maar rephlex en 8 bit people gaan luisteren

maarre die beatz kunnen nog veel gefreakter al zij ze al best goed. (laat t es helemaal in een grote chaos verzanden, en dan in 1 klap weer rete straktrekken..... voegt vast wat toe aan deze track)

www.rephlex.com http://www.8bitpeoples.com veel fijne nitendo geluidjes !

lekker uitkristaliseren !
 
Origineel geplaatst door GnarlyBarf
vind het koel klinken, nogal heel erg plaid'ish... maar das niet erg, die zijn erg goed!

Ik vond het ook al erg Plaid klinken. isnieZot misschien een Plaid-fan? Is een compliment trouwens.
Komt ook door die harmonieën. Ik snap niet dat iemand dat onharmonieus kan noemen. Zit juist een heel aantal spannende harmonieën in, misschien niet erg standaard, maar daarom wel zo interessant juist. Grappig eigenlijk dat iedereen de beat het best vond, vind ik juist het minst van dit nummer. Vind de vinylsound basdrum en snare eigenlijk helemaal niet bij die lofi synthetische hihats en claves enzo passen.
Wat ik wel leuk vind zijn de breaks in de beat waar de sound totaal veranderd.

Al met al een cool nummer. Is wel my cup of tea :koffie:
 
ik ben wel een Plaid fan. hoewel ik al een tijdje niet naar plaid geluisterdt heb.
maar ik probeer niet als plaid te klinken. ik vind het niet als plaid klinken persoonlijk.
Deze track was geinspireerd door de Final Fantasy 7 tracks.
Maar ik wil wel zo goed als plaid zijn (das een verschil) :D

bedankt voor de reacties.
 
Back
Top