nieuwe website

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trancer

Royal Member
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
147
Mijn vraag is of jullie eens een kijkje willen nemen op een nieuwe website en willen reageren op de informatie die je daar aantreft. Het moet een website worden die helemaal en alleen gaat over homestudio's en recording en alles daaromheen in de ruimste zin van het woord. Geef a.u.b. je professionele mening en laat weten wat je nog mist, of vindt wat beter kan, of heb je misschien aanvullende informatie? Geef de beginnende homestudio eigenaar de kans om snel wat te leren en misschien heb je zelf ook wel wat aan de site?!
Wij horen graag jullie reactie en op of aanmerkingen. Dit is de URL van de site; www.mondialproductions.nl
Mondial where music rules
 
Ola!

Dit is de zoveelste dezelfde post. 1 keertje is voldoende! :) Ik wil best meer post van je lezen als ze maar andere informatie bevatten. :)

Groeten Johnny!
 
Leuk initiatief :okdan: maar ik vind de leej out niet echt mooi. En die groene tekst is niet prettig om naar te kijken...
 
Een aardige site voor de beginnende muziekant.
Over de grafische aspecten van de site kunnen we natuurlijk weer uren debatteren maar dat is alleen maar een kwestie van smaak. De site is duidelijk en overzichtelijk en dat is belangrijk.
Het enigste wat ik vreemd vind is het "Freddy Mercury fanclubgedeelte". Je kunt daar beter appart een andere site voor maken en deze site alleen maar reserveren voor onderwerpen die met homerecording te maken hebben.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top