Andromeda nieuw 2299,-(musiek store koeln)

Ik heb niet gezegd dat je het onvriendelijk moet brengen, maar met het gezegde" het zijn je vrienden niet" bedoel ik eerder dat je geen verplichting hebt in mijn opinie om iets te kopen wat 300 euro duurder is, uit een misplaatst soort respect voor de winkel.
In het verleden heb ik zelfs ruzie gekregen met verspuy in rotterdam omdat ik elders een o2r kon aanschaffen voor fl3000,- goedkoper en toen hadden ze nog het lef om te zeggen dat hun betere service gaven en daardoor " ietsje" duurder waren.
Mijn reply was hierop letterlijk zaken zijn zaken en ik ga de aankoop bij feedback doen.
Sindsdien koop ik alles bij feedback en heb nooit geen problemen(bedankt kenny!).

By the way bart, onwijs veel plezier gewenst straks met het nieuwe monster.


:)
 
Origineel geplaatst door faab
Ik heb niet gezegd dat je het onvriendelijk moet brengen, maar met het gezegde" het zijn je vrienden niet" bedoel ik eerder dat je geen verplichting hebt in mijn opinie om iets te kopen wat 300 euro duurder is, uit een misplaatst soort respect voor de winkel.
In het verleden heb ik zelfs ruzie gekregen met verspuy in rotterdam omdat ik elders een o2r kon aanschaffen voor fl3000,- goedkoper en toen hadden ze nog het lef om te zeggen dat hun betere service gaven en daardoor " ietsje" duurder waren.
Mijn reply was hierop letterlijk zaken zijn zaken en ik ga de aankoop bij feedback doen.
Sindsdien koop ik alles bij feedback en heb nooit geen problemen(bedankt kenny!).

By the way bart, onwijs veel plezier gewenst straks met het nieuwe monster.


:)

Daar was je wel duidelijk vond ik. En ik zal je nog zeggen, tot zelfs (en pas daar) op het allerhoogste niveau, bestaan er geen vrienden in zaken, alleen als je goed zaken kan doen met mekaar bestaat er dan een wederzijds belangen.
Indien je niet genoeg inzicht hebt is het voor de meeste zakemannen en soms verkopers(de top) routine en hoort het bij de sport om je in te pakken terwijl je er bijstaat.;) Dat is gewoon zo, hoe hard het ook lijkt, bussines is ook surviving enzo vanalles...:D (ik ken er nix van maar mijn schoonbroer zit in de bizz en heeft me erover verteld)
Niks negatiefs, gewoon bizznizz zei hij.
 
Er is een nieuwe Europese wet,
Je moet de BTW bijbetalen tot aan het huidige btw percentage van het land waar het naartoe verstuurd wordt.

Check musicstore.com
 
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Er is een nieuwe Europese wet,
Je moet de BTW bijbetalen tot aan het huidige btw percentage van het land waar het naartoe verstuurd wordt.
Check musicstore.com

Dan wordt het gewoon naar Duitsland toe rijden, dat is nu ook weer niet zo heel ver.

Groetjes
Kareltje
 
Ff over Music house......ik ben echt blij dat ik daar me spullen koop en hoe ik daarzo wordt behandelt...
Die gasten doen echt goed hun werk als je het aan mij vraagt.......vooral de reparaties....
En dan moet je niet meteen zeiken dat het lang duurt die reparaties of dat het zo duur is......beter lang profesioneel en met garantie gemaakt dan door een knuselaar je bak laten verneuken!


Waar koop je nou in Nederland een ARP2600 met garantie.....dusss


Dit moest ik ff kwijt
 
Jou heb ik hoog zitten, maar laten we nou niet weer over music house beginnen.
Ik werd daar (het is ondertussen al wel lang geleden hoor) ook altijd perfect behandeld, zééééér vriendelijk, totdat de belangen even niet strookten. En dat zijn nou juist de momenten waar het om gaat.
 
hahaha
met 'hoog zitten' bedoel ik dat je er bij mij goed opstaat, dat je volgens mij een aardige,redelijke kerel bent, met wie het in ieder geval goed afspraken maken is. hoe kom je erbij dat ik negatief over jou zou denken?? die minimoog?? nee toch? hebben we juist heel duidelijk contact over gehad en heb je gewoon keurig afgezegd. zou mooi worden zeg, als dat al niet meer kon.
of maakte je een grapje, want af en toe snap ik er helemaal niks meer van!
 
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Er is een nieuwe Europese wet,
Je moet de BTW bijbetalen tot aan het huidige btw percentage van het land waar het naartoe verstuurd wordt.

Check musicstore.com

Kan je iets precieser zijn met die site qua informatie? (of waar je ueberhaupt die info weghaalt)
Volgens mij is het een broodje aap verhaal want het vrije verkeer van goederen is juist ingesteld om van de santekraam van particuliere BTW-afhandelingen af te zijn.

Heb mijn bonnetjes van het afgelopen jaar bekeken en ook daar kon ik geen Nederlandsch BTW tarief op vinden. Q is lui dus die laat alles bezorgen, van pizza tot synthies, daar kan het ook niet aan liggen.

BTW: (arf.. arf.. 8o) )op de site van de NL douane wordt alleen gerept over zgn accijnsgoederen.
 
Origineel geplaatst door The Q
Kan je iets precieser zijn met die site qua informatie? (of waar je ueberhaupt die info weghaalt)
Volgens mij is het een broodje aap verhaal want het vrije verkeer van goederen is juist ingesteld om van de santekraam van particuliere BTW-afhandelingen af te zijn.

Heb mijn bonnetjes van het afgelopen jaar bekeken en ook daar kon ik geen Nederlandsch BTW tarief op vinden. Q is lui dus die laat alles bezorgen, van pizza tot synthies, daar kan het ook niet aan liggen.

BTW: (arf.. arf.. 8o) )op de site van de NL douane wordt alleen gerept over zgn accijnsgoederen.

laatste keer dat ik bij thomann besteld heb, hebben ze er geen btw bijgedaan hoor, hoewel wij in belgië 21% hebben...
 
Origineel geplaatst door Leo
hahaha
met 'hoog zitten' bedoel ik dat je er bij mij goed opstaat, dat je volgens mij een aardige,redelijke kerel bent, met wie het in ieder geval goed afspraken maken is. hoe kom je erbij dat ik negatief over jou zou denken?? die minimoog?? nee toch? hebben we juist heel duidelijk contact over gehad en heb je gewoon keurig afgezegd. zou mooi worden zeg, als dat al niet meer kon.
of maakte je een grapje, want af en toe snap ik er helemaal niks meer van!

:) mooi!
 
Origineel geplaatst door The Q
Kan je iets precieser zijn met die site qua informatie? (of waar je ueberhaupt die info weghaalt)
Volgens mij is het een broodje aap verhaal want het vrije verkeer van goederen is juist ingesteld om van de santekraam van particuliere BTW-afhandelingen af te zijn.

Heb mijn bonnetjes van het afgelopen jaar bekeken en ook daar kon ik geen Nederlandsch BTW tarief op vinden. Q is lui dus die laat alles bezorgen, van pizza tot synthies, daar kan het ook niet aan liggen.

BTW: (arf.. arf.. 8o) )op de site van de NL douane wordt alleen gerept over zgn accijnsgoederen.

check dit ....overNL btwlink
 
Raar verhaal Catscan, volgens mij steken ze het in eigen zak. Hoe kan je nou NL BTW berekenen als je niet eens ingezetene bent van Nederland? :confused:
 
Geen broodje aap verhaal.

Ik zet de site er zelfs nog bij waar je dat kunt vinden, ja idd je bent lui*D

nee maar ik verzin dit niet en bij thomann rekenen ze het ook al door.
 
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Geen broodje aap verhaal.

Ik zet de site er zelfs nog bij waar je dat kunt vinden, ja idd je bent lui*D

nee maar ik verzin dit niet en bij thomann rekenen ze het ook al door.

zo wordt het aangekondigd (al jaren bij musicstore.de zelfs), maar blijkbaar kan je door de mazen van het net glippen, want zoals boven al vermeld, hebben ze mij bij thomann de duitse prijzen aangerekend. ik heb ook wel in het duits over de duitstalige versie van de site besteld, maar het moest wel degelijk naar belgië verzonden worden. ook bij andere duitse winkels heb ik steeds de duitse prijs gekregen, zelfs als het verzonden werd.
 
Even iets anders ... waar kan je ergens (in Belgie of Nederland) een flite case voor dit toestel kopen ?
 
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Geen broodje aap verhaal.

Ik zet de site er zelfs nog bij waar je dat kunt vinden, ja idd je bent lui*D

nee maar ik verzin dit niet en bij thomann rekenen ze het ook al door.

Laat dan 's een link zien, ik kan 'm nl niet vinden. het enige wat ik krijg op de Engelse site is een disclaiimer voor goederen die naar buiten de EU gaan.

Op de site van de Douane vind ik ook niets: http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm
Voor alle handelingen van goederen buiten de EU staat uitgebreid beschreven en muziek instrumenten zijn geen accijnsgoederen voor zover ik weet.

Als je spullen uit bijvoorbeeld duitsland of Engeland laten komen moet je als particulier gewoon de lokale BTW betalen. Heb je een zaak en mag je de BTW terugvorderen dan wordt het verhaal wel anders.

Misschien kan Leo er wat meer over vertellen als hoofd synth-inkoop hiero want ik heb echt nog nooit een NL BTW-tarief in een EU land betaald. Je mag mijn bonnetjes komen nakijken.

edit typo
 
Laatst gewijzigd:
nou eh, music store heeft het wel een seen keer gedaan, maar vaak ook niet. en andere winkels nooit, bij mijn weten.
 
Heb je toen ook gevraagd waarom ze dat deden? (ik neem aan dat ze je toen 19% gecharged hebben?)
 
Back
Top