Andromeda nieuw 2299,-(musiek store koeln)

GVD !!!

:stupid

keppur 900 euro meer voor betaald...:stupid



( zo gaat dat jammer genoeg )

maar hoe komen ze bij 256 presets ? het zijn er toch 384 ?
 
heb je dr al 1 dan ? gefeliciteerd.....wat vind je dr van ?
 
Origineel geplaatst door dione
heb je dr al 1 dan ? gefeliciteerd.....wat vind je dr van ?


Nee hij is al betaalt maar hij komt aankomende week pas binnen bij music house.....
Keep you informed!
 
ik weet zeker dat je blij gaat zijn....*D


en trekstrecist : waar was je dan gisteren ? :frons:
 
T was wel in de planning, maar mijn €uri waren/zijn op... shit can happen he..
 
Pas nog op gespeeld. En aangezien hij wel erg lekker klinkt denk ik dat ik hem pas zou willen als ik hem nog cheapo 2e hands tegenkom. Over 10 jaar of zo. ;)
 
over 10 jaar is het een verzamel-object geworden en istie weer veel meer waard....

;)
 
heb 700 meer betaald vorig jaar rond deze tijd, damn hoe kunnen ze er zo mee stunten, als je voor dat geld nu een andromeda kunt krijgen moeten alle VA's het wel moeilijk krijgen in die prijsklasse!
 
damn maar 16 stemmig? Mijn cs1x is nog 32 stemmig.
(sorry, effe rellen ;))

-C-
 
Origineel geplaatst door Catscan
Nee hij is al betaalt maar hij komt aankomende week pas binnen bij music house.....
Keep you informed!

het is echt niet omdat ik de schurft aan music house heb, zelfs niet omdat je van aanschaf van mijn minimoog hebt afgezien, echt waar niet, maar hoe kan je dat nou doen? en wat zijn dat voor winkelpraktijken?

hij is al betaald, maar nog niet geleverd? en dan ook nog 300 meer betalen dan elders?

volgens mij heb jij gewoon te allen tijde recht om binnen 14 of 30 dagen te ruilen, of je geld terug te krijgen, met dat in je achterhoofd, en de wetenschap dat ie elders voor 300 minder te koop is, zou ik tenminste dezelfde korting vragen, of mijn geld terug. kijk, als je iets hebt gekocht en de prijs duikelt 3 maanden later, dat is pech. maar als ie nog niet eens geleverd is, dan moet je toch aanspraak kunnen maken op de best denkbare prijs, of gewoon van de koop afzien.

ik vind het nogal wat, 300 euro.
hoe kom je er trouwens bij om dat te doen? vooruit betalen? kijk je wel uit als je ooit nog eens een keuken gaat kopen??!!
 
Origineel geplaatst door Leo
zelfs niet omdat je van aanschaf van mijn minimoog hebt afgezien

Ik zou zelf ook liever een Andromeda kopen: polyfoon, multitimbraal, MIDI (!), nieuw.
 
Zie je wel dat de Andromeda overpriced is!

Bijna interessant bakkie, nu! ;)
 
Vind dat Leo een ijzersterk punt heeft.
Als ik zo 300 euro kon uitsparen zou ik geen seconde denken om dat te doen.
Die korting kunnen ze geven of de koop gaat niet door, wettelijk niets mee aan de hand. Je bent niet verplicht om dingen te kopen. Da's nou eenmaal het risico van het ondernemersschap.
 
Garantie is wel gemakkelijker mee om te gaan als je hem van een shop in de buurt hebt natuurlijk.
Die prijs gaat nog wel zakken...zeker bij die onlineshops.
 
Origineel geplaatst door fuse
Vind dat Leo een ijzersterk punt heeft.
Als ik zo 300 euro kon uitsparen zou ik geen seconde denken om dat te doen.
Die korting kunnen ze geven of de koop gaat niet door, wettelijk niets mee aan de hand. Je bent niet verplicht om dingen te kopen. Da's nou eenmaal het risico van het ondernemersschap.

idd, zaken blijven gewoon zaken. Het leven is al duur genoeg.
 
Back
Top