Andromeda nieuw 2299,-(musiek store koeln)

ach.....als je meeneemt dat ie de btw kan aftrekken maakt het niet zoveel uit denk ik...

en het is altijd prettiger om in geval van problemen naar Utrecht te rijden ipv gezeur met zo'n internetleverancier...
 
Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik zou zelf ook liever een Andromeda kopen: polyfoon, multitimbraal, MIDI (!), nieuw.

vrijdag ,iemand vroeg een "wave".
eerst achter de andromeda (had wat huiswerk gedaan), vond hij wel goed maar toch net niet , je weet wel.
toen was ik toch blij met die minimoog en analoge sys100m, na 5 minuten of zo wel de "perfecte" sound.
die andromeda is wel geweldig, maar ook wel erg uitgebreid.( om een mooie vette detunewave te maken ben je wel even bezig).
ik heb hem 1 jaar geleden ook 700 meer betaald, kan me niet voorstellen dat hij nog goedkoper wordt. zou dit de uitverkoop zijn? op de a6code404 side is het de laatste tijd ook al rustiger.
 
Origineel geplaatst door dione
..het is altijd prettiger om in geval van problemen naar Utrecht te rijden ipv gezeur met zo'n internetleverancier...

Heb je opzich wel gelijk in, alleen gebeurt het niet al te vaak dat er binnen het garantietermijn iets kapot gaat.
En daarna (en trouwens, daarvoor ook al) wordt ie toch opgestuurd, en dat kan je bij elke Alesis-dealer zo regelen.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
ja 300 is niks :Z

duitse btw = 16 % ....dus het uiteindelijke verschil is zo'n 200 - 225 euro...en dan de verzendkosten nog...

hoe gaat dat eigenlijk met buitenlandse btw ? dan moet je toch ook zo'n intracommunitaire leveringen aangifte doen ? of ga ik te ver ?
 
Origineel geplaatst door dione
duitse btw = 16 % ....dus het uiteindelijke verschil is zo'n 200 - 225 euro...en dan de verzendkosten nog...

hoe gaat dat eigenlijk met buitenlandse btw ? dan moet je toch ook zo'n intracommunitaire leveringen aangifte doen ? of ga ik te ver ?
ja , een beetje:L
 
Origineel geplaatst door sunny pedaal
ja , een beetje:L

dat vermoeden had ik al.....zelfs de belastingdienst gaat twijfelen als je ze daar vragen over gaat stellen...:D
 
maak je gen zorgen...als nederlander betaal je gewoon NL btw als je hem besteld via het net in duitslkand...zij moeten nL btw in rekening brnegen...afstandsverkopen heet dat...
 
musichouse

musichouse

music house heeft een andere strategie...waarom jij een paar weken moet wwchten???

omdat ze er dn meer tgeloijk ingaan kopen en dat drukt hun inkoop prijs...ik moest ruim 6 weken wachtenop een mackie sr 24 vlz pro... schandaliog...echt dat zuigt...
 
Origineel geplaatst door Leo
het is echt niet omdat ik de schurft aan music house heb, zelfs niet omdat je van aanschaf van mijn minimoog hebt afgezien, echt waar niet, maar hoe kan je dat nou doen? en wat zijn dat voor winkelpraktijken?

hij is al betaald, maar nog niet geleverd? en dan ook nog 300 meer betalen dan elders?

volgens mij heb jij gewoon te allen tijde recht om binnen 14 of 30 dagen te ruilen, of je geld terug te krijgen, met dat in je achterhoofd, en de wetenschap dat ie elders voor 300 minder te koop is, zou ik tenminste dezelfde korting vragen, of mijn geld terug. kijk, als je iets hebt gekocht en de prijs duikelt 3 maanden later, dat is pech. maar als ie nog niet eens geleverd is, dan moet je toch aanspraak kunnen maken op de best denkbare prijs, of gewoon van de koop afzien.

ik vind het nogal wat, 300 euro.
hoe kom je er trouwens bij om dat te doen? vooruit betalen? kijk je wel uit als je ooit nog eens een keuken gaat kopen??!!

You got a point that i allready know....of zo iets:(.....

En het betalen van het hele bedrag was mijn eigen idee..
Ik had daarzo ook een SRE-555 gekocht en zou meteen de Andromeda bestellen en toen dacht ik weet je wat ik betaal nu alles in 1 keer.........
Aan gezien dat ik daar al voor een klein fortuin hebt gekocht(voor mij tenminste) zit het wel goed neem ik aan!
Maar 300 is wel veel ja...
 
Bij de Musicstrore.de/com komt er voor Nl +/- 2,6 % bij, en voor belgie +/- 4,6
kijk anders effe op die site, + verzendkosten,

dus 2299:100 keer 2.6 = 59,77 wordt hij duurder voor Nederland + verzendkosten.

Dus je kunt gerust 200 euro terug vragen + je a6.*D
 
Bart,

Gewoon keihard aanpakken die gasten het zijn je vrienden niet.
Korting tot op het bedrag van musicstore of anders no deal.
We leven in een tijd dat niet iedereen zich deze shit kan veroorloven en je hebt al zo veel gekocht bij ze.
Beetje respect van hun kant en wat zakelijker van jou kant is best op zijn plaats.

mzzl
rob
 
Faab zegt het zoals ik bedoelde. Dat van die vrienden niet dan. Je kunt best zakelijk en vriendelijk blijven toch?
 
Origineel geplaatst door Leo
kijk je wel uit als je ooit nog eens een keuken gaat kopen??!!

hahahahahahahahahahahahahaha....keukenboeren = nieuwe stadsguerilla....(sorry voor deze Off-Topic opmerking....)
 
maar echt netjes is het ook weer niet ..
als je toegezegd hebt het voor dat bedrag te kopen is dat ook je eigen risico ...

maar je kan altijd proberen die 300 er van af te lullen en zo niet naar een andere winkel uit te wijden ..

ik zou het wel doen .. maar echt netjes ben ik niet ..

En voor de rest heb ik al te vaak 'te veel' betaald
en soms niet .. part of life zeggen we dan
 
Origineel geplaatst door MadR
maar echt netjes is het ook weer niet ..

met 'echt netjes' maak je de discussie wel erg moeilijk meteen.
gewoon zakelijk, want zaken zijn het. als consument sta je volledig in je recht van de koop af te zien en je geld terug te vragen, bijvoorbeeld om het zelfde apparaat elders goedkoper te kopen, met directe levering. punt.
natuurlijk kan je dat voorleggen aan de verkoper en uitleggen dat het prijsverschil je motivatie is en voorstellen dat hij dat ook toepast (volledig hè, je niet laten omlullen), dat lijkt me netjes genoeg.

overigens: ik heb liever een minimoog dan een andromeda, inderdaad, zoals al geschreven: lekker makkelijk, snel en niks meer. maar dat anderen liever een andromeda hebben, bv om de genoemde redenen, kan ik me heel goed voorstellen ja.

btw verschil? speelt toch alleen als je die moet betalen en aan alles is een mouw te passen. keulen ben je zo, maak je er een leuke dag van. hoezo nl btw?

en dan music house vertrouwder/ betere service dan de een of andere internet leverancier??
breek me de bek niet open over music house, dat laten we maar rusten, maar om thomann of musicstore köln de een of andere internetleverancier te noemen gaat wel ver hoor. de meeste ervaring heb ik met music store. prima contact, zeer snelle en goede levering, een enorme zaak (als je er zelf naartoe gaat - ook als je niet gaat natuurlijk, maar dan kan je er niet rondkijken) en prima oplossingen (omruilen voor nieuw/ geld terug) voor probleemgevallen.

ik denk trouwens dat de reden voor het uitstel niet gezocht moet worden in het kopen van een groter aantal. hoe groot moet dat wel niet zijn om een quantum-korting te krijgen?
het zal ook wel te maken hebben met de relatie winkel/leverancier en het gewicht dat een winkel in de schaal legt.
als bv feedback geen voorraad heeft, kan ik me voorstellen dat ze echt in no-time zo'n ding voor je hebben staan. en waarschijnlijk gaan die zondermeer mee in een scherpe prijs van een ander. dat kunnen ze zich wel permitteren daar.

overigens wel maf om zelf maar alvast te betalen. maar dat soort domme dingen heb ik ook wel gedaan, ja.
 
Kortom, geduld is een schone zaak :P

Ik kon vroeger ook nooit wachten en kocht het zo snel als het er was; en betaalde dus 9/10 keer teveel. Nu wacht ik gewoon lekker tot het in de 2e hands komt, het veranderd niets aan het apparaat en het nut voor mij ervan :D
 
In ieder geval 300 teveel of te weinig en met wat je ook van plan bent van dat argument daar op de toog te gooien of niet:
Je hebt binnenkort een mooie " Dijk "van een synth in huis, maar zomaar al vooruit betalen zou ik in het vervolg ook niet meer doen.

Je staat immers sterker in je schoenen als je dat niet doet... Al "lijkt" het wel natuurlijk, want strikt zakelijk en juridisch sta jij sterker dan hen, en een klant heeft "heeeeel" veel rechten, heel veel zelfs!(mijn vrouw werkt op customer service afdeling en daar word wat anders geeist als klant ze) Jij bent baas over jouw aankopen.
Het is aan jou om dat simpelweg op te eisen en ik weet maar al te goed dat zoiets soms ambetant is. Maar aangezien je daar een dikke klant bent...
Als je gewoon proffesioneel, rustig en vriendelijk blijft, dwing je gewoonlijk nog extra respect af ook. Maar velen hebben er ook geen zin in en laten het daar bij. (300 is 300, maar is dan ook niet het einde van de wereld)

Anyway, anyhow, good luck with Andromeda!
 
Back
Top