Hallo ben nieuw hiero. hier is een voorbeeldje van wat ik doe

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
ik ben nog maar amateurtje maar mischien vind je het wel wat. beetje darkstep-hardcore ofzo wat hellraiser sampeltjes altijd leuk

 
owja

owja

Let btw niet teveel op de slecht geluidskwaliteit:):bekdicht:
 
Re: owja

Re: owja

Origineel geplaatst door CptCRxCK
Let btw niet teveel op de slecht geluidskwaliteit:):bekdicht:

Hoi en welkkom hier. Beetje lastig om niet op die geluidskwaliteit te letten...... Kan er weinig zinnigs over zeggen.
 
Als het kan plaats ff een link naar een betere kwaliteits mp3,

Door de hoge compressie hoor je bijna nix meer van het geheel..
 
nog 1 poging dan*D

 
Zo dit luistert wel ff een stuk beter.

uhm klinkt erg oud, de style/geluidjes bedoel ik. Het moet me een beetje op 3SA denken. Dat donkere geluid vink wel lekker. Hij gaat niet echt lekker los als de BD er in komt, probeer misschien wat meer spaning op te bouwen. Er moet iig. iets meer ingebeuren.:)
 
Neem wat meer tijd voor een track?! Je geluiden zijn wel leuk, maar er moet veel meer in gebeuren?! Neem je tijd! Ik hoor een overhaaste produktie?!:confused:

;)
 
mja heb je wel een beetje gelijk in af en toe de neiging het wast af te raffelen:)
 
Origineel geplaatst door CptCRxCK
mja heb je wel een beetje gelijk in af en toe de neiging het wast af te raffelen:)

Dat heeft elke producer! :) Als dat gevoel bovenkomt? (Het snel afraffelen bedoel ik!) Stop er dan mee, en ga voor een tijdje wat anders doen?! Ga dan vervolgens de volgende dag weer verder! Je hebt dan weer een hele frisse kijk op het geheel?! [Mijn mening] ;) Succes!
 
Origineel geplaatst door Cisco
Dat heeft elke producer! :) Als dat gevoel bovenkomt? (Het snel afraffelen bedoel ik!) Stop er dan mee, en ga voor een tijdje wat anders doen?! Ga dan vervolgens de volgende dag weer verder! Je hebt dan weer een hele frisse kijk op het geheel?! [Mijn mening] ;) Succes!

Daar sluit ik me volledig bij aan... soms ff wat rust nemen idd. En soms.. dan moet je gewoon van het einde het begin maken en je middenstuk opnieuw programmeren... uhm.. ja.
 
over de hardcorebubbles: apart sfeertje! maar hij wil niet echt los gaan...meer ballen.

voornamelijk een mix/masterkwestie dus?

suc6

en tof dat je zo snel wat laat horen! (binnen de eerste tien berichten 8) )
 
ok

ok

ok chill bedankt maar er ontbreekt idd is mischien een goed bass loopje ofzo dacht ik....
kweethet ook niet precies:)

remco
 
Back
Top