[HC 200 bpm] Deze vuist op deze vuist

harrewarre

Ouwe rot
Lid sinds
5 mei 2008
Berichten
992
Locatie
Delfzijl
Ik ga nu even uptempo doen :?
veel mensen zullen het niet leuk vinden maar veel ook wel
Tegenwoordig gaat de hardcore weer naar de snelle style dus tja ik doe een keer met de rest mee
wat veel mij elke keer vragen de tempo moet omhoog naar echt knallen en scheuren
Dus hier een harde style met een beetje happy er bij LOL
Hier alvast de start up


https://soundcloud.com/the-earfucker/deze-vuist-op-deze-vuist
 
Leuk hoor ome willem!
Er mag wel wat meer sub progressie in voor mij
Maar als jij dit wil maken dan wil ik het wel horen hoor
:mega:
 
Je kick ruist langs alle kanten, is dat de bedoeling ? Persoonlijk vind ik'm maar niks, ook al keek ik vroeger altijd naar Ome Willem. Die vocals mogen lager gepitched worden. Succes ! :)
 
Inderdaad, zoals je al aangaf is dit absoluut niet leuk. Geen flauw idee waarom je deze flauwe kul dan ook post...
 
hmm tsja het klinkt wel heel scherp allemaal. je lijkt een beetje impulsief te posten. wel mooi verder hoe enthousiast je bent, daar niet van :D

Zou het niet een idee zijn als je zoveel nummers/losse stukjes post om een 'Harrewarre' verzamel-draadje aan te maken waar je alles in post?

Net zoals Gloomer die een hoge productie frequentie heeft (overigens wel nummers die helemaal af zijn!)
 
geluidsterreur......slaat nergens op...
Ga toch haken of breien ....
 
Zou het niet een idee zijn als je zoveel nummers/losse stukjes post om een 'Harrewarre' verzamel-draadje aan te maken waar je alles in post?

Net zoals Gloomer die een hoge productie frequentie heeft (overigens wel nummers die helemaal af zijn!)





Je hebt wel gelijk ik wil hier geen stalker of lastpost uithangen dat is niet de bedoeling
Dus daarom ook mijn excuses tegenover de rest
Ik maak later idd wel verzamel-draadje aan
Bedankt voor de TIP:halleluja
 
@Gloomer : bedankt voor je wijze en eerlijke mening
Het was meer echt de bedoeling om de kick te laten scheuren en kraken
denk dat er dan een beetje te veel distortion in zit
Ik hoor het zelf wel vaak in andere HC uptempo nummers of in dat snelle terror muziek

@ Tragmadat : Bedankt!! het was gewooneen onverwachtse idee om van een onschuldig kinderliedje iets anders te maken haha soms pakt het goed uit en soms totaal niet

@Nick1000 : tja het is net hoe je het zelf bekijkt, sorry dat het jou stoort en flauwe kul zien we hier en overal wel vaker toch?
moeten we hier op dit forum altijd serieus zijn dan?
 
Mensen zullen het misschien wel niks vinden maar toch heb ik hem af gemaakt
Heb er ook weer veel goeie reacties op gehad dat ze hem echt grappig en leuk vinden maarja smaken verschillen gelukkig




https://soundcloud.com/the-earfucker/this-fist-on-his-fist

Ik vond de kick en de piano én de effecten rete-vet, maar oooow, wat krijg ik hier zenuwen van zeg, ik heb geen koffie meer nodig vanochtend :D
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top