[ouwe meuk] dwz houssseeee!

Re: [ouwe meuk] dwz houssseeee!

Origineel geplaatst door Arv
U like?
[ja/nee]

nee..........sorry......

Het basgeluid is wel lekker viezig, dat soundje vanaf 2:55 zweeft ook wel ff lekker mee,
maar verder vind ik 'm eigenlijk wat eentonig. Die "stem-sample" (iets zegt me dat het geen sample is) is nog wel
leuk, maar daar had je ook wel wat meer mee kunnen doen.

(dub gaat je 100 x beter af !! 8) )
 
hehe je hoeft geen sorry te zeggen! Iedereen heeft recht op een mening :D

dat eentonige is idd wel waar! majaa je probeert is wat he ;)


iig thanx 4 listening Gemm
 
Classic idd.

Ik vind het niet echt verkeerd !

Doet me wel erg denken in waar ik altijd eindig met nummers .

Net niet helemaal en nog net niet af.

Voor een aantal jaar geleden was dit top geweest !!!
 
in '90 had je hiermee direct een recorddeal. 8) ik vindt um iig erg cool. het stem sample'tje gaat idd alleen iets te lang door. nu nog van die old style vocals dr doorheen en de nostalgie is compleet.. (buiten de nodige geestveruimende middelen dan he?)
 
heheh, thanx!

ben alweer met een nieuwe 'jam' bezig, die is net ff wat vetter! (ik post die later ook hier)

gr
Arf
 
ik vind 't wel leuk klinken, de bas is echt vet... (pulse?) alleen de kick vind ik niet zo heel mooi is te clean en rond (ofzoiets, 707?). Wat wel zou kunnen helpen is de bas even hard als die kick zetten, in dit lied je bas wat harder en vetter compressen of de kick wat zachter? die stem sample is saai na een tijdje... en die strings zou je wel 2 akkoorden van kunnen maken in plaats van een.

verder wel leuk liedje, lekker old-skool!
 
thnx gnarlybarf, het is geen pulse dit keer maar een MAM MB33. Leuk basssynthje wel hoor. en niet duur
 
even een UPDATE

Ik heb namelijk het hele nummer opnieuw opgenomen, en deze is echt wat ruiger, en vetter IMO..
Stel je een donker hol voor met vage mensen om je heen en te weinig licht.. :D

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=7885
(bovenste link in de thread is nu ook veranderd)

ik hoop dat mensen nu nog de moeite nemen om is te luistern naar deze ACID!!

Arv
 
Acid idd.

Klinkt wel lekker !!
Verveelt absoluut niet :)
Ik luister alleen nu wel via de laptop speakers !!!

Dus kan niet horen hoe de mastering is enzo !!
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik heb namelijk het hele nummer opnieuw opgenomen, en deze is echt wat ruiger, en vetter IMO..
Stel je een donker hol voor met vage mensen om je heen en te weinig licht.. :D

ik hoop dat mensen nu nog de moeite nemen om is te luistern naar deze ACID!!

de eerste versie heb ik niet gehoort. ik vindt een leuk nummer, naar mij mening wel een acid nummer van vroeger jaren slyl. heb dit vroeger genoeg gedraaid in die donkere holletjes met veel rook en stobe's, dat waren nog eens tijden.

ik vindt het dus zeer leuk gedaan en verveelde me niet, alleen had ik het idee dat de overgangen naar de break (2.22 min) niet helemaal klopte heb het idee dat het nummer in eens harder gaat en de clap nog het meeste, heb je dit bewust gedaan, vindt namelijk dat de clap wel harder mag in de rest van het nummer,maar dit vindt ik.

verder gewoon leuk gedaan:okdan:
 
Hey thanx! :D

@ Bass-molucules: Ik denk dat ie clap wat jij bedoelt komt door de stevige (1kanaals) compressie die ik erop het gezet, want die knijpt hem behoorlijk dicht :D Dus als de beat dan wegvalt krijge je ineens veel mid/hoog. Ach ik laat hem zo denk ik, de compressie geeft de track wel lekkere stuwing, vond ik ;)

gr
Arv
 
/.. klinkt wel lekker .; begin 90-er jaren..

heb er niet veel anders bij op te merken.. hoewel ik een bepaalde feel mis bij dit nummer, de basslijn is niet zo hypnotisch als ik verwacht had in het begin van het nummer... maar dit kan liggen aan het computer speaker syndroom..
 
.
 

Attachments

  • kick.jpg
    kick.jpg
    4,2 KB · Bekeken: 38
Origineel geplaatst door Arv
thnx gnarlybarf, het is geen pulse dit keer maar een MAM MB33. Leuk basssynthje wel hoor. en niet duur
Ha ha de MB-33 van mij dus. Even vanavond luisteren zit nu op mijn werk.
Waarschijnlijk krijg ik spijt dat ik hem heb weggedaan.
 
Back
Top