Nieuwe track

t-con

chaoss designer
Lid sinds
14 januari 2004
Berichten
658
Locatie
Zero 4 Zero
Hey grote synthforumleden :D

Eindelijk weer eens trackje van mij, het is een techno nummertje en ben benieuwd naar de reacties.
en natuurlijk tips en tricks om het te verbeteren!


Technot

oja t-con is veranderd in PAX. k vond de naam t-con toch niet zo geslaagd ghehehe :mega:
 
ik vind er nix aan :Z

er gebeurt nix in je track, er wordt nix opgebouwd, te weinig samples en zeker te weinig effecten. die lead? saai zeer saai, als opening kan het nog wel maar er moet meer mee gebeuren, meer samples, meer gekheid, dat is techno, dit is gewoon echt 10 keer nix (sorry dat ik het zo uitdruk :biertje: )

dus wat mij betreft is dit geen geslaagde track!

grtz.
 
eerlijkheid duurt het langst he! ;)
no offence..

Ik wilde het wel speciaal minimalistisch houden, lekker een beetje weg zweven ghehe..
 
Met wat samples erbij zou het wel op New beat gaan lijken den'k.
 
owkee ik ga er nog wat aan knutselen ik zal het nieuwe resultaat hier weer posten...

maarre fuse wat is precies new beat?
 
Origineel geplaatst door t-con
owkee ik ga er nog wat aan knutselen ik zal het nieuwe resultaat hier weer posten...

maarre fuse wat is precies new beat?

M'n wordt te verwend,het beste krijgt ook kritiek te verwerken,hier en op anderen forums,m'n krijgt zoveel muziek over je heen dat er tegenwoordig misschien maar dertig seconden naar je nummer wordt geluisterd.Terwijl ondertussen naar je nummer wordt geluisterd, m'n al naarstig op zoek is naar anderen nummers,maar beteren?De ene walst de anderen omver tegenwoordig.Grote dromen en het resultaat,aan het einde van die grote dromen?Veel tweedehands instrumenten,zijn letterlijk nieuwe toestellen,staan te koop.Echte liefhebbers,en ik hoop jouw ook,blijven gewoon muziek maken voor hun eigen.
 
Back
Top